Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jonka mielestä viileästä pitävät on lihavia kaikki, oletko itse miten aktiivinen?

Vierailija
01.06.2023 |

Nyt on vähän liiankin kylmä, mutta vähän lämpötila ylemmäs niin hyvä. Mä lenkkeilen ja puuhastelen paljon. Auringossa löhöäminen ei ole ikinä ollut juttuni. Kirjaakin tykkään lukea sisätiloissa, en tykkää lukea ulkona. Mä olen vielä aika vilukissa, mutta tykkään pukea peittävästi kun kroppa on ruma, vaikka olen hoikahko.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin tukeva, pidän talvesta.

Aktiivisuuteni on melko rajoittunutta, Alko - Tokmanni ja Sohva - Jääkaappi ovat suosikki-aktiviteettejani.

Vierailija
2/8 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole lihava enkä laiha. En pidä kuumasta enkä kylmästä. 22 astetta on hyvä. Perinnöllistä. Äitini on samanlainen. Meillä ei se kehon termostaatti ole kovin hyvä. Iän myötä vain huonommin toimii se.

Kylmässä on se hyvä, että sitä voi torjua vaatteilla. Kuumuus taas on hankalampi. Kaikkein pahinta on se, jos yhteen osaan kroppaa tulee kylmää ja toiseen kuumaa. Se sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin aktiivinen. Harrastan mm avantouintia 1-5 viikossa talvisin

Vihaan kylmää mutta esim 38 astetta (varjossa) ei estä mua tekemästä puutarha- tai raksahommia. Tämä 10 astetta kyllä!! Tänään olen nopeasti piipahtinut pihalla ja tullut ihan jäisenä sisälle, ei kehtaisi uggeissa ja toppatakissa enää olla. Toi tuuli ja ripsivä vesi on jääkylmää!

Vierailija
4/8 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin aktiivinen. Harrastan mm avantouintia 1-5 viikossa talvisin

Vihaan kylmää mutta esim 38 astetta (varjossa) ei estä mua tekemästä puutarha- tai raksahommia. Tämä 10 astetta kyllä!! Tänään olen nopeasti piipahtinut pihalla ja tullut ihan jäisenä sisälle, ei kehtaisi uggeissa ja toppatakissa enää olla. Toi tuuli ja ripsivä vesi on jääkylmää!

Unohtui.. olen normaalipainoinen

Vierailija
5/8 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon kans hoikahko, kokoa 42.(mulla lihaksiakin koska käyn koiran kans ulkona jokapäivä).

Vierailija
6/8 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha. En pidä kuumasta, enkä kylmästä. Sopiva on hyvä.

Vierailija
7/8 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun paljon ja olen hoikka. Lihas- ja rasvamassan suhde on varmasti keskivertoa parempi. Etenkin kylmä tuuli on mulle myrkkyä. En vaan pysty olemaan tuolla ulkona. Lenkkeily erikseen, kun siinä viileys ei niin haittaa, mutta kaikki muu ulkona oleilu ja puuhailu on kammottavaa.

Vierailija
8/8 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

14+ on suomalaiselle optimaalinen lämpötila. Nää 10+-15+ lämpötilat on sopivia mulle, mutta työskenlenkin ulkona ja teen fyysisesti raskasta hommaa. Ymmärrän, jos kevyttä hommaa tekevälle toimistoihmiselle tää tuntuu viileältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi