Muita vahvasti ihastuneita?
Kommentit (7)
Oletko ap yrittänyt lähestyä ihastustasi vai elätkö tunteitasi ainoastaan mielessäsi? Minusta olisi ihanaa ihastua (silloin, jos ihastus olisi molemminpuolista eikä jäisi ainoastaan haikailun tasolle).
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap yrittänyt lähestyä ihastustasi vai elätkö tunteitasi ainoastaan mielessäsi? Minusta olisi ihanaa ihastua (silloin, jos ihastus olisi molemminpuolista eikä jäisi ainoastaan haikailun tasolle).
Vain mielessäni. Ap
Se on niin ihana ja järjetön tunne. Ei oo nyt täälläpäin sellaista ilmassa, mutta kokemuksesta tiedän että se voi vaan kestää ja kestää vaikka ihastuksen kohde olisi saavuttamaton. Ja silti niin ihanaa samaan aikaan :D
Voi että, muistan miten minäkin olin 2 vuotta sitten. Kuitenkin "sain" ihastuksen, ja nyt pelkään häntä. Väkivaltaa, solvaamista ja alistamista... kun nyt viimeinkin voisin unohtaa.
Välillä menee niin hyvin, ja sitten vedetään matto alta.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, muistan miten minäkin olin 2 vuotta sitten. Kuitenkin "sain" ihastuksen, ja nyt pelkään häntä. Väkivaltaa, solvaamista ja alistamista... kun nyt viimeinkin voisin unohtaa.
Välillä menee niin hyvin, ja sitten vedetään matto alta.
Kaksi vuotta sitten mun elämästä poistui juuri tuollainen ihastus. Oisko siirtynyt sulle. Aivan hurmaava ja ihana alussa. Sitten alkoi järkyttävä pahoinpitely ja henkinen väkivalta.
Nimikirjaimet JI.
Kertokaa nyt! Haluan vertaistukea. Luulin, että pystyn sinnittelemään ihastukseni kanssa, mutta nyt on kevättä rinnassa melkein häiritsevästi. Ap