Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö niitä työpaikkoja enää olekaan pakko hakea kuukausittain jos on työttömänä?

Vierailija
29.05.2023 |

Mulla oli viimeksi huhtikuun loppuun mennessä vielä pakko hakea, mutta nyt ei näy enää Oma asiointi -sivuilla mitään velvoitteita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä välillä kestää se yhteydenotto, varmaan tää kesä ei ainakaan nopeuta asiaa.

Vierailija
2/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla päättyi hakeminen helmikuussa, mutta ei ole vielä näkynyt yhteydenottoa. Ymmärtääkseni ainakin Uudenmaan kuntakokeilussa henkilöstöllä on taas menossa tuolileikki, eikä aikaa riitä asiakkaille.

Kun omilla sivuillasi ei näy mitään velvoitteita, ei velvoitteita ole. Kannattaa kyllä käydä säännöllisesti katsomassa ja "päivittämässä" työnhaku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Kohta ottavat yhteyttä ja pääset hakemaan töitä. Niitä voi nytkin hakea aktiivisesti jos tarkoitus on työllistyä.

Vierailija
4/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä haetaan ja hakemuksia lähetetään yötäpäivää, ilman ruokataukoja.

Vierailija
5/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3kk eteenpäin pakkohakua omassa asioinnissa, sitten varmaan taas laitetaan uusi 3kk rimpsu. Näin on ollut viime vuoden alusta lähtien.

Vierailija
6/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vaihtui taas virkailija, omavalmentaja mikä se nyt onkaan. Ei ole uusi tapaus vielä ottanut yhteyttä, ei avoimia tehtäviä sivuilla

Vierailija
7/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla päättyi hakeminen helmikuussa, mutta ei ole vielä näkynyt yhteydenottoa. Ymmärtääkseni ainakin Uudenmaan kuntakokeilussa henkilöstöllä on taas menossa tuolileikki, eikä aikaa riitä asiakkaille.

Kun omilla sivuillasi ei näy mitään velvoitteita, ei velvoitteita ole. Kannattaa kyllä käydä säännöllisesti katsomassa ja "päivittämässä" työnhaku.

Ihan uteliaisuudesta, mikä tuolileikki? Vähennetäänkö siellä työpaikkoja?

Vierailija
8/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse hakea. Se oli Sannan tapa rangaista työtöntä.

Vierailija
9/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta, mikä tuolileikki? Vähennetäänkö siellä työpaikkoja?

Ei vähennetä, vaan henkilökuntaa siirrellään tehtävästä toiseen. Minulta on kadonnut jo kaksi omaa virkailijaa tämän vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän