Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako trendikästä ja suosittua Prime -jiomaa sallisitte oman lapsennme juoda viikossa?

Vierailija
25.05.2023 |

Itse rajoittaisin että sitä juomaa saisi ostaa vain kerran kuussa jos sitä on ihan välttämätön pakko lipittää vaikka se ei ole muuta kuin maustettua sokerivettä. Lisäksi juoman hinta on 15-17 euroa, eli mitään halpaa lystiä sellaisen sokerillemen liittäminen ei olisi. Mutta vastapainona mitään muita limppareita ja virvoitusjuomia ei lapselle tipuisi vaan lapsi saisi saunaakin juomaksi jatkossa vain pelkkää vettä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saa 50 euroa/kk rahaa. Saa sillä ostaa niin monta Primeä kuin haluaa. Mä en puutu siihen miten hän käyttää taskurahansa. 

Vierailija
2/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enempää kuin 3/vrk, sama (usein välttämättömien)energiajuomien kanssa.

Kofeiinipillereitä, jos väsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran kuin mitä alaikäisille saa ostaa kaljaa ja muita alkoholijuomia.

Vierailija
4/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi saa 50 euroa/kk rahaa. Saa sillä ostaa niin monta Primeä kuin haluaa. Mä en puutu siihen miten hän käyttää taskurahansa. 

Meillä lapsi saa 10e/vko ja sama täällä eli sanoin että voi ostaa sille niin monta kuin sillä vain saa.

Vierailija
5/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman verran kuin mitä alaikäisille saa ostaa kaljaa ja muita alkoholijuomia.

Taidat olla varsinainen rasisti huoh.... etkö siis ollenkaan ymmärrä kuinka viraaleja prime juomat ovat tällä hetkellä? Monen tiktokkaajan mukaan ne ovat terveellisiä ja olisi typerää olla juomatta niitä...

Vierailija
6/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma täällä. Osti yhden (oltiin reissussa ja oli kohdemaassa 10€/ pullo), kun halusi maistaa, ei kuulemma aio ostaa enempää. 

Vierailija
7/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on kerrankin elämässään jotain mistä saa iloa, nautintoa ja on hauskaa. Mutta miksi AP haluat kieltää tuon ilon kaikilta Suoman lapsilta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme