Jos saisit ystävältäsi joululahjaksi leivonnaisia, mitä toivoisit?
Mulla ei nyt kauheasti ole käyttää rahaa lahjoihin, joten ajattelin leipoa muutamalle ystävälleni jotakin jouluherkkuja. Ehdotuksia?
Kommentit (9)
leivonnaisia. Saa kauniisti pakattua.
Tai sitten keittelet joulumakeisia.
Tai sitten sellainen kakku tms, minkä voi tarpeen vaatiessa laittaa pakasteeseen odottelemaan. Joku esim. hyytelökakku menee äkkiä pahaksi, jos ei jaksa/pysty/ehdi syömään.
Vaikka keksejä, joita voisi syödä juustojen ja hillon kanssa.
Olen koko joulunseudun töissä ja ihana olisi ainakin minusta saada just jotain leivonnaisia lahjaksi kun itse en varmaan ehdi paljon mitään tekemään. Tosi kiva lahjaidea ja varmasti saaja arvostaa annatpa mitä tahansa itse tehtyä!
Marengit ovat myös ihania ja kuivakakut kanssa.
minä en missään tapauksessa haluaisi kuivaa kakkua, tänä päivänä en tunne enää ketään joka niitä söisi (no, vanhahkot ihmiset).
Puolukkaleipää tai jotain muuta vähän " erikoisempaa" leipää. Pirkassa ollut kivoja leipäohjeita, varmaan netistä löytyy esim. omena-myslileipää, porkkana-aprikoosisämpylöitä. Jos heti tuoreeltaan voit viedä, niin saaja voi pistää pakkaseen ne, mitä ei heti syö.
Jotkut kanelipikkuleivätkin voisi olla kivoja.
Olen ihan yllättynyt että näin paljon sain vastauksia. Ei taidakkaan olla hullumpi ajatus leipoa lahjoja! ap
kuivakakkuja leivottua juuri koskaan.