Miksi jotkut laulavat kuntosalilla tai junassa?
Ja sitten suuttuvat kun heitä pyydetään olemaan hiljaa. Miksi?
Kommentit (18)
Ei niin haittaisi jos olisivat lahjakkaita, mutta yleensä ovat näitä karaoketason laulajia.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hauskaa
No ei todellakaan ole.
En ole koskaan kuullut kenenkään laulavan junassa, mutta neljällä pallolla jonglööravan miehen kyllä. Oli aika lumoavaa katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Laulaminen ei ole laitonta.
Ei ole oksentaminenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut kenenkään laulavan junassa, mutta neljällä pallolla jonglööravan miehen kyllä. Oli aika lumoavaa katseltavaa.
Oho🤗😄🤗
Enpä ole myöskään törmännyt tämmöisiin laulajiin.
Oudon hauskaa, toki ymmärrän ärsytyksen jos laulu jatkuu ja jatkuu...
Olen itse kerran laulanut tilausbussissa. Olin teini.
Sen jälkeen en ole tuollaisia lauleskelijoita kohdannut. Olen nelikymppinen.
Minä kuulin kerran kirjastossa, kun vanhempi mies alkoi laulaa yhdelle työntekijälle (* lauloi siis tälle nim.om. henkilölle).
Se oli kyllä liikuttavaa, pienestä tilannekomiikasta huolimatta...
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kerran laulanut tilausbussissa. Olin teini.
Sen jälkeen en ole tuollaisia lauleskelijoita kohdannut. Olen nelikymppinen.
Joskus on ihan kiva, jos joku laulaa muille tai lauletaan yhdessä siellä bussissakin.
Kivemminhan se matka taittuu.
Tilausmatkoilla lähinnä.
Tai tietokilpailu tms. ohjelmaa.
Olette kai niin nuoria, että ette ole tavanneet Emmaa, joka lähes asui junissa.
Olin kai jotain parikymppinen, kun julkisella paikalla joku suunnilleen saman ikäinen tyttönen lauleskeli tuttua englanninkielistä kappaletta. Kuulosti kivalta, joten aloin pian laulaa mukana. Hän lopetti laulamisen, katsoi minua inhottuneen näköisenä ja tokaisi, että "ÄLÄ MATKI". Epämukava muisto.
Jos joku laulaa ja se häiritsee niin kannattaa protestoida pieremällä. Kunnon kananmunatuhnu hiljentää niin laulajat kuin muutkin mölisijät.
Työkaveri juttelee itsekseen koodatessaan. Kuulostaa hauskalta, sivullinenkin pysyy kärryillä miten työt etenee.
Kyllä siinä olisi keskittyminen koetuksella, jos kuntosalilla Sali-Make alkaisi kyykätessään naama irveessä laulamaan "aikuinen nainen mä oon".
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri juttelee itsekseen koodatessaan. Kuulostaa hauskalta, sivullinenkin pysyy kärryillä miten työt etenee.
Mä olen tällainen.. puhun itsekseni ja välillä olen jopa lauleskellut, jos päässä soi joku biisi taukoomatta. Pahoittelut.
Sehän on hauskaa