Vinkki teille, joilla on vaikeuksia kirjoittaa tinderprofiilia
Pyydä Chat GPT:tä kirjoittamaan profiilisi. Kerro sille esim. kolme positiivista luonteenpiirrettäsi ja kolme asiaa mitä tykkäät tehdä.
Esim.
Kirjoita tinderprofiilini. Olen luonteeltani utelias, iloinen ja ystävällinen. Rakastan matkustamista, patikoimista ja valokuvaamista
Noilla spekseillä Chat GPT antoi mulle tällaisen ehdotuksen:
Olen [Nimi], ja olen utelias, iloinen ja ystävällinen luonne. Olen intohimoinen matkailija, joka rakastaa tutkia uusia paikkoja ja kokea erilaisia kulttuureita. Seikkailunhaluni ei tunne rajoja, ja olen aina valmis lähtemään uusiin seikkailuihin.
Kun en ole matkoilla, rakastan patikoimista luonnossa. Luonto tarjoaa minulle rauhan ja harmonian, ja patikointi antaa minulle mahdollisuuden pysähtyä hetkeksi ja nauttia upeista maisemista. Olen myös intohimoinen valokuvaaja ja pyrin tallentamaan kauniita hetkiä ja maisemia kamerallani.
Etsin kumppania, jonka kanssa voin jakaa matkustamisen ilon ja löytää uusia seikkailuja yhdessä. Arvostan uteliaisuutta ja avoimuutta uusia kokemuksia kohtaan. Olisi hienoa löytää joku, joka jakaa intohimoni luontoon ja valokuvaamiseen.
Jos olet innostunut tutustumaan maailmaan ja sinulla on positiivinen asenne elämään, olen varma, että meillä voisi olla mahtava yhteys. Tule rohkeasti juttelemaan, ja ehkä voimme suunnitella seuraavan seikkailumme yhdessä!
Menit metsään heti botille antamasi ohjeen kohdalla. "Iloinen" ei ole luonteenpiirre. Vasuriin menis tuollainen valehtelija.