Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolessa vuodessa paino pudonnut 10kg iso lähtöpaino

Vierailija
20.05.2023 |

Oon kyllä herkutellutkin välillä. Onko huono tulos....alkupaino siis 120 ja nyt alle 110kg

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole yhtään huono, mikäli samaa tahtia jatkuu. Toki alussa lähtee niitä nesteitä ja siksikin paino laskee. Nyt olet jo oppinut uudet ruokailutavat ja jaksat kävelläkkin kilometrejä. Kyllä,siitä hyvä tulee, kun et kesällä ratkea alkoholi-ym kalorijuomiin vesi vanhin voitehista.

Vierailija
2/4 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on oikein hyvä. Hitaasti pudotettu paino pysyy varmemmin poissa kuin nopeasti tiputettu.

Itsellä  tippui 10 kg myös kesä-joulukuussa, ja sen jälkeen ei ole tippunut mutta olen saanut pidettyä sen tässä.

Sain lisää lääkettä vaivaani ja nyt pystyn lisäämään liikuntaa ja hyötyliikuntaa. Lisäksi otin kännykkään Noom-sovelluksen, jospa niiden avulla laihtuminen jatkuisi. 20 kg  vielä pudotettavaa. Tuo sovellus on siitä hyvä että se neuvoo miten syödä, ei vain laske kaloreita. Olen itse itsenäisesti ollut liian matalilla kaloreilla ja lisäksi paastonnut. Nyt kokeilen tällaista tervettä dieettiä joka ei oikeastaan poikkea omasta ruokavaliostani joten jaksanpa sitten harrastaa liikuntaa entistä enemmän.

Alkutavoite 10000 askelta päivässä tai 1000 kcal liikunnalla kulutettu, siitä sitten nostan askeleet 20 000 mitkä minulla oli ennen sairauksia ja lihomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain väitettiin, että sopiva painonpudotusnopeus on puoli kiloa viikossa.

Vierailija
4/4 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on oikein hyvä. Hitaasti pudotettu paino pysyy varmemmin poissa kuin nopeasti tiputettu.

Itsellä  tippui 10 kg myös kesä-joulukuussa, ja sen jälkeen ei ole tippunut mutta olen saanut pidettyä sen tässä.

Sain lisää lääkettä vaivaani ja nyt pystyn lisäämään liikuntaa ja hyötyliikuntaa. Lisäksi otin kännykkään Noom-sovelluksen, jospa niiden avulla laihtuminen jatkuisi. 20 kg  vielä pudotettavaa. Tuo sovellus on siitä hyvä että se neuvoo miten syödä, ei vain laske kaloreita. Olen itse itsenäisesti ollut liian matalilla kaloreilla ja lisäksi paastonnut. Nyt kokeilen tällaista tervettä dieettiä joka ei oikeastaan poikkea omasta ruokavaliostani joten jaksanpa sitten harrastaa liikuntaa entistä enemmän.

Alkutavoite 10000 askelta päivässä tai 1000 kcal liikunnalla kulutettu, siitä sitten nostan askeleet 20 000 mitkä minulla oli ennen sairauksia ja lihomista.

Seuraamieni aplikaatioiden mukaan 1000 kcal kuluttaminen liikunnalla vaatii melkein 30000 askelta, mikä taas vaatii noin 25 kilometrin kävelyä ja vie aikaa reilut 4 tuntia. Aika harvoin on tuollaisia päiviä, vaikka keskimäärin kävelen 20000 askelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän