Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi erosit edellisestä suhteesta?

Vierailija
18.05.2023 |

Tapahtuiko jotain mikä muutti kokemuksesi ihmisestä ? jätettiinkö sinut vai jätitkö itse?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin itse. Se että tapasin itselleni sopivamman ihmisen sai ajattelemaan mitä loppuelämältäni haluan. Eli käsitys edellisestä kumppanista ole mihinkään muuttunut. Itseäni ehkä opin vain tuntemaan hieman paremmin.

Vierailija
2/4 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kohdeltiin huonosti. Loppui rakkaus. Ihastuin jo ed suhteen aikana nykyiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yrittänyt lähteä suhteesta muutaman kerran aiemmin, mutta eksä sai aina puhuttua itsensä jotenkin takaisin ja ainoa keino päästä suhteesta pois oli saada eksä jättämään minut. Pettämään ei onneksi tarvinnut ryhtyä, mutta lopulta sain eksän tekemään eropäätöksen ilman, että taisi itse sitä tajutakaan. Suhde oli täynnä kontrollointia, painostamista ja henkistä väkivaltaa. Uudessa suhteessa en ole, sillä jos jo tapailuvaiheessa alkaa ilmetä merkkejä painostamisesta, henkisestä väkivallasta tai muuten epäsopivasta arvomaailmasta, lopetan tapailun siihen. Ehkä ylitulkitsen merkkejä, mutta riskiä huonosta suhteesta en enää aio ottaa.

Vierailija
4/4 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex avovaimo ei halunnutkaan lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän