Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Onhan se Tompallakin melko casuaali tossa LB:n stoorissa... 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin ja Martinin hali näytti vähän enemmän kuin ystävälliseltä
Mulle tuli B:n ja M:n lavavuorovaikutuksesta ja noista haleista mieleen B ja K. Samanlaista kemiaa, samanlaista lämpöä. Ihan sama mitä se on, mutta itselle vain vahvisti mielikuvaa siitä miten läheisiä K:sta ja B:stäkin on puolen vuoden aikana tullut. Brothers and maybe something more. Sielunveljekset joka tapauksessa. 💚
Mullekin tuli. Sen takia kommentoinkin eilen, että onneksi Martin on vaihtunut Kärdeen niissä, en jaksaisi tuollaista epähottia kukkakeppiä katsella siinä.
Aivan järkkyä puhetta. Martin ei ole "vaihtunut" mihinkään vaan hän on koko ajan B:n lähellä vaikka asuisikin nyt Englannissa. Eihän K ole joksuissa joten ei hänellä ole korvattu ketään.
Martin on kokoajan ollut B:tä lähempänä kuin K.
Ja siis asuu Englannissa ja JO menossa sinne ensi vuonna? Taas pääsevät lähelle toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi Gtä pitää edes stressata sillä, mitä hänestä puhutaan täällä tai jossain muualla? En tajua. Ei tulis mieleenkään. Toki just jostain valheellisista twiiteistä tai törkyjutuists vois vinkata.
Tästä tuli mieleen, että kyllä joku on aivan varmasti vinkannut tämänkin ketjun Käärijälle. Olen aivan varma siitä, että hän on tietoinen tästä ketjusta ja sen sisällöstä. Olisi kiva vaan tietää, että mitä ajattelee näistä kommenteista vai ajatteleeko yhtään mitään.
Miksi olet siitä varma, mihin perustat tämän varmuutesi? Ei hän välispiikkien perusteella ainakaan vaikuta olevan tietoinen juuri tästä ketjusta.
Miksi hän heittäisi tästä välispiikkejä? Maailmassa on miljoonia asioita, joista Kärtsä ei heitä. Hänellä on yleensä ne samat aiheet, joista puhuu. Miksi sä taas luulet, ettei olisi tietoinen tästä ketjusta? Todennäköisesti joku lähipiiristä lukee tätä ainakin sillointällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesse, Allu, Mikke ja ehkä Jaakko (?) olleet eilen laulamassa karaokea. K:ta ei videoissa näkynyt.
Kärtsä jäi seuraamaan Behmin keikkaa, ei ehtinyt karaokeen. Behmhän kuuluu sen raideriin :)
Kuinkahan niiden huumori mahtaa kohdata? Toisin kuin biiseistään saattaisi päätellä, Behm on aika kova mimmi, suorapuheinen ja ronski. Se voisi olla varsinaista ilotulitusta.
Mä oon samaa mieltä kuin joku toinen täällä tällä viikolla, että tuosta kuviosta jos mistä voisi kehittyä oikeasti jotakin lähitulevaisuudessa. Toki siihen varmaan mahtuisi B kolmanneksi, kun shippilasit nostetaan nokalle.
No sata kertaa todennäköisemmin tuosta kuviosta jotain kehittyisi kuin siitä toisesta K ja B kuviosta. Toki ei tuostakaan kovinkaan. Mutta tilannehan on se että vaikka K joskus sinkuuttuisi(mitä en usko) niin ei hän Sloveniaan lennähdä vaan kainalossa on joku artistitypy tai muu vastaava.
Miksi Behm ja K välille ollaan taas toivomassa suhdetta. Behmillä on boyfriend, tämä tieto oli kesällä toisessa keskusteluryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mark on jo lomafiiliksissä! Kuinkahan iso porukka Thaimaahan lähtee? Martin varmasti ainakin.
Ihanaa, yhteisen rakkauden kesän jälkeen Martin ja Bojan pääsevät yhteiselle yhteiselle lemmenlomalle. Niin suloista. Toivottavasti he lähettävät meille paljon kuvia videoita. Nyt mun sydän laulaa!
Ihanaa jos näin olisi
Onko kuinka tavallista että lapsuudenystävää kohtaa kasvaakin sit romanttisia tunteita? Tai voi kai se olla, sen takia varmaan se Bojan ja JO on sinne Lontooseen menossa levyäkin tekemään. Eiks se Martin siellä oo?
B 💙 K
https://www.tumblr.com/korvessa/726687207742734336/bojans-obsession-wit…
K 💚 B
https://www.tumblr.com/korvessa/728706917284937728/jere-be-like-omg-i-c…
Ihanaa puolivuotis-päivää näille ihanille poitsuille, jotka rakastavat toisiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesse, Allu, Mikke ja ehkä Jaakko (?) olleet eilen laulamassa karaokea. K:ta ei videoissa näkynyt.
Kärtsä jäi seuraamaan Behmin keikkaa, ei ehtinyt karaokeen. Behmhän kuuluu sen raideriin :)
Kuinkahan niiden huumori mahtaa kohdata? Toisin kuin biiseistään saattaisi päätellä, Behm on aika kova mimmi, suorapuheinen ja ronski. Se voisi olla varsinaista ilotulitusta.
Mä oon samaa mieltä kuin joku toinen täällä tällä viikolla, että tuosta kuviosta jos mistä voisi kehittyä oikeasti jotakin lähitulevaisuudessa. Toki siihen varmaan mahtuisi B kolmanneksi, kun shippilasit nostetaan nokalle.
No sata kertaa todennäköisemmin tuosta kuviosta jotain kehittyisi kuin siitä toisesta K ja B kuviosta. Toki ei tuostakaan kovinkaan. Mutta tilannehan on se että vaikka K joskus sinkuuttuisi(mitä en usko) niin ei hän Sloveniaan lennähdä vaan kainalossa on joku artistitypy tai muu vastaava.
Miksi Behm ja K välille ollaan taas toivomassa suhdetta. Behmillä on boyfriend, tämä tieto oli kesällä toisessa keskusteluryhmässä.
Se on vain leikkimielistä spekulointia. Älä ota niin tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli B:n ja M:n lavavuorovaikutuksesta ja noista haleista mieleen B ja K. Samanlaista kemiaa, samanlaista lämpöä. Ihan sama mitä se on, mutta itselle vain vahvisti mielikuvaa siitä miten läheisiä K:sta ja B:stäkin on puolen vuoden aikana tullut. Brothers and maybe something more. Sielunveljekset joka tapauksessa. 💚
Mullekin tuli. Sen takia kommentoinkin eilen, että onneksi Martin on vaihtunut Kärdeen niissä, en jaksaisi tuollaista epähottia kukkakeppiä katsella siinä.
Aivan järkkyä puhetta. Martin ei ole "vaihtunut" mihinkään vaan hän on koko ajan B:n lähellä vaikka asuisikin nyt Englannissa. Eihän K ole joksuissa joten ei hänellä ole korvattu ketään.
Ja siis asuu Englannissa ja JO menossa sinne ensi vuonna? Taas pääsevät lähelle toisiaan.
Martinin luo B jäi niin prepartyilta kuin viisuistakin ja siksi ramppas keväällä ja alkukesälläki niin usein Lontoossa.
Tommy shippaajat tekivät oman ketjun. Voisivatko nämä K vihaajat JO fanit tehdä saman kiitos.
Mä tykkään Martinista hirveesti, mutta en ihmettele, miksi täällä tiettyihin viesteihin suhtaudutaan vähän nihkeesti. Jos melkein joka kerta hänet mainitessa yrittää samalla polkasta K&B jollain tavalla alemmalle tasolle, on se oikeesti vähän lapsellista.
Kyllähän se Kärppä tästäkin ketjusta on hyvinkin tietoinen. Taitaa vaan olla senkin mielestä niin cringe, että ettei halua kohdistaa tähän yhtään enempää huomiota esim. roastaamalla. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mark on jo lomafiiliksissä! Kuinkahan iso porukka Thaimaahan lähtee? Martin varmasti ainakin.
Onko se kertonut sulle lähtevänsä?
Pääteltävissä. On nyt Sloveniassa, on bändin kuudes jäsen, reissu ollut tiedossa yli puoli vuotta, hengaa aina kotimaassa ollessaan bändin kanssa. Miksi ei lähtis?
Voisi olla lähtemättä ihan vain, koska on elämässä jotakin muuta.
Ei voi kun nauraa tolle epätoivoiselle Martin-pakottajalle.
K ja B vaan sopii niin hyvin toisilleen, eikä välimatka heikennä heidän tunteitaan ollenkaan.
Päinvastoin vain vahvistaa niitä...always 2h48min 😂
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/leopardom/730523599519285248/this-shot-hello-sou…
Sexy diva
Mun sexy diva!
T: Tour Wife Kärtsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan meikäläiselläkin tauon paikka. Vois hiukan keskittyä omaan hyvinvointiin ja muutaman kilon pudotukseen. Ihan mielettömän ihana vuosi on ollut 😍 Mutta jos artisteilla kiertue-elämä on rankkaa, niin on se rankkaa tälläkin puolella ihan vaan seurata ruudun välityksellä. 🙈 Vuosi 2023 jää kyllä mieleen 🥵🤪😘🥰😅😋😍🤗
Mulle tää koko puoli vuotta on ollut ihan nuorennusleikkaus. Olen laihtunutkin useamman kilon, mutta mitä ilmeisimmin jotain uutta energiaa on tullut tilalle. Koko ajan on hyvä fiilis!
Se jolta kysyttiin Tampereen keikalla paperit
Rispektit kyllä tästä. Oma kessi on vaan turvonnut ja perä levinnyt sohvasomeilussa, eikä taatusti missään papereita kysellä. Kuinka vanha olet?
Olen 45. Ja se poke siis sanoi että pitää kysyä jos näyttää alle 30-vuotiaalta, eli ei se sentään alaikäiseksi tainnut mua kuvitella. Mutta olihan tuo yllätys ja oon sen jälkeen katsellut itseäni vähän uusin silmin. Kun on mulla jokunen ryppy ja roikko naamassa kuitenkin jo, niin joku muu tekijä oli vahvempi. En keksi muuta selitystä kuin sen kuumottavan odotuksen, innostuksen, jonkun sisäisen poltteen. Ja haluan tästä eteenpäinkin innostua ja liekehtiä yhtä vapautuneesti enkä aio enää ikinä miettiä että olenko jotenkin väärässä iässä tuntemaan jotakin!
Bravo!
Mun ikä on näitä lukiessa puolittunut kahdesti, enää en pääsisi 18 keikalle. B n ääni on lumoava, K on vallottava tyyppi (toivon että pää ja kroppa kaiken kestää) ja näiden kahden kimppa ennennäkemätön. Välillä pakko nauraa yksinään ääneen jutuille täällä.
Vauvalle vanhustyön palkinto!
Ja eläköön SuLOVEnia!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se Kärppä tästäkin ketjusta on hyvinkin tietoinen. Taitaa vaan olla senkin mielestä niin cringe, että ettei halua kohdistaa tähän yhtään enempää huomiota esim. roastaamalla. 😆
Ei tätä paikkaa voi roastata. Kyllä me osataan se itsekin tehdä, tää on niin cringea kamaa täynnä. Päivittäinhän saadaan täällä aikaiseksi joku riita ihan mitättömästi asiasta ja sitten hetken päästä nauretaan päälle! Mahdotonta vitsailla paikasta, joka heittäytyy itsekin niin vitsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, yhteisen rakkauden kesän jälkeen Martin ja Bojan pääsevät yhteiselle yhteiselle lemmenlomalle. Niin suloista. Toivottavasti he lähettävät meille paljon kuvia videoita. Nyt mun sydän laulaa!
Ihanaa jos näin olisi <3. Mä vaan ihmettelen et kun ne on lapsuudenystäviä että
Onko kuinka tavallista että lapsuudenystävää kohtaa kasvaakin sit romanttisia tunteita? Tai voi kai se olla, sen takia varmaan se Bojan ja JO on sinne Lontooseen menossa levyäkin tekemään. Eiks se Martin siellä oo?Todennäkösempää kuin heterosuhteessa elävän miehen vain shippaajille näkyvä salarakkaus toiseen mieheen.
Tota, Martin on myös. Heterosuhteessa.
Totta kai Kärtsä tietää tästä ketjusta mut tuskin käy ahkerasti lukemassa. Jos joku läheinen on sille kertonut et sua arvostellaan vauva.fi'ssä sun lapsille sopimattomasta keikkameiningistä niin varmaan on kerrottu myös et toisaalla siellä sua kuolataan tuhansia sivuja pitkässä ketjussa. Ehkä kaverit on sen verran häveliäitä etteivät sentään oo kehdanneet kertoa millaisia haaveita täällä esitetään hänen ja Bojanin suhteen laadusta. Ja Kärtsäähän kuolataan joka paikassa et se itsessään ei oo sille varmaan kauhean uutisarvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis asuu Englannissa ja JO menossa sinne ensi vuonna? Taas pääsevät lähelle toisiaan.Niin?
Niin.
Niinpä.
Kärtsä Matin stoorissa
https://instagram.com/stories/mattimaxim/3208263706818858232?utm_source…