Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Muruset! Toivottavasti pian taas näkevät 💙💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Käärijän uusin ihastus olekin Behm💚, voitte unohtaa ulkkisäijät.
Toi sun vihasi Kärdeä kohtaan ei ole tervettä!!
Mikä viha? Aina kun Käärijä yhdistetään johonkin naiseen, palstalla alkaa hirveä vinkuminen ja valitus! Ilmeisesti Käärijän "naittaminen" suunnilleen jokaiseen vastaantulevaan mieheen on sitten tervettä? Poikkeus on vain Häärijä, josta ei saa puhua ja spekuleerata mitään.
Mitä sä selität?! Naittaminen jokaiseen vastaantulevaan mieheen? Mitään tuollaista ei ole ollut.
Totta kai vihaat Käärijää, se on aivan päivänselvää.
- Seuraavaa pahantahtoista Käärijää koskevaa törkyviestiäsi odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mä olen nyt missannut??!! Kuka hemmetin Chac??!! 😂😂
Se on näköjään kirjoitettu nimi väärin tuohon chachi ketjuun ja siellä on varmaan tämä sama kertomuksen kirjoittelija kirjoittelemassa aavistuksestaan että oli K. "Boja"kin kirjoitettu samalla lailla viimeisellä sivulla.
Mikä chachiketju?
Tämä
https://www.vauva.fi/keskustelu/5309915/seiska-lahipiirin-mukaan-chacil…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähtee sitten aika paljon juttuja, suututtaa, Bojanin lapsuudenystävä kieltänyt shippauksen x2, ei kuulu nämä vihjaukset tänne ja ei noissa kuvissakaan mitään näkynyt, hänellä taisi olla myös tyttöystävä
Ei kai tässä kukaan ole shipannut vaan pohtinut eilen esiintyneiden keskinäistä kemiaa. Kyseinen henkilö on ainakin ollut B:n kämppis ja ihan B itse maininnut hänet haastatteluissa, joten ihan noin yksitishenkilö hän ei ole, jos esiintyy 12 000 ihmisen edessä, etteikö häntä saisi mainita keskusteluissa.
Ja sille, joka sanoi, että myös K on puhunut tyhkästä kämpästä ja artistit sanovat niin, kun keikan jälkeen tulee se hiljaisuus, niin B ja Kris puhuivat haastattelussa myös tyhjästä jääkaapista, jota kukaan ei täytä, ja jotenkin veikkaan, että Käärijällä ei tätä ongelmaa ole.
Kriskin seurustellut viisi vuotta, joten ei se hänenkään jääkaappinsa tyhjä ole. Nää puhuu selvästi vertauskuvallisesti, älkää ottako siis kirjaimellisesti heidän juttujaan.
Kris ei kyllä ole asunut tyttöystävänsä kanssa, asuuko vieläkään. Eivät ylipäätään ole asuneet omillaan vielä kovinkaan kauaa. Joku haastattelu oli, jossa Bojan totesi, että heillä ei ole ollut taloudellisia haasteita (tai jotain vastaavaa), ja johon taisi just Kris sanoa, että hienosti pyöritit sen, että me kaikki asumme vielä vanhempiemme kanssa. Taisi Lady Slo kommentoida, että Sloveniassa etenkin pojat asuvat pitkään kotona.
Tuo ei ole kovin tuore haastattelu, tais olla just koronarajoitusten jälkeen. Nyt jossain uudemmassa joku niistä mainitsi kaikkien asuvansa omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähtee sitten aika paljon juttuja, suututtaa, Bojanin lapsuudenystävä kieltänyt shippauksen x2, ei kuulu nämä vihjaukset tänne ja ei noissa kuvissakaan mitään näkynyt, hänellä taisi olla myös tyttöystävä
Ei kai tässä kukaan ole shipannut vaan pohtinut eilen esiintyneiden keskinäistä kemiaa. Kyseinen henkilö on ainakin ollut B:n kämppis ja ihan B itse maininnut hänet haastatteluissa, joten ihan noin yksitishenkilö hän ei ole, jos esiintyy 12 000 ihmisen edessä, etteikö häntä saisi mainita keskusteluissa.
Ja sille, joka sanoi, että myös K on puhunut tyhkästä kämpästä ja artistit sanovat niin, kun keikan jälkeen tulee se hiljaisuus, niin B ja Kris puhuivat haastattelussa myös tyhjästä jääkaapista, jota kukaan ei täytä, ja jotenkin veikkaan, että Käärijällä ei tätä ongelmaa ole.
Kriskin seurustellut viisi vuotta, joten ei se hänenkään jääkaappinsa tyhjä ole. Nää puhuu selvästi vertauskuvallisesti, älkää ottako siis kirjaimellisesti heidän juttujaan.
Kris ei kyllä ole asunut tyttöystävänsä kanssa, asuuko vieläkään. Eivät ylipäätään ole asuneet omillaan vielä kovinkaan kauaa. Joku haastattelu oli, jossa Bojan totesi, että heillä ei ole ollut taloudellisia haasteita (tai jotain vastaavaa), ja johon taisi just Kris sanoa, että hienosti pyöritit sen, että me kaikki asumme vielä vanhempiemme kanssa. Taisi Lady Slo kommentoida, että Sloveniassa etenkin pojat asuvat pitkään kotona.
Kyllä nyt jo kaikki asuvat omillaan.
Eikö sinne Niuvaan pitänyt olla vain menolippuja? Tuntuu että sieltä porukkaa tulee takasinkin 🤣🤣
Toivottavasti Härtsyli on kurkkimassa ja muistuttaa Kärdeä tärkeästä päivästä.
Vois sit Kuopion keikalta lähettää Muruselle viestiä puolivuotis-päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mä olen nyt missannut??!! Kuka hemmetin Chac??!! 😂😂
Se on näköjään kirjoitettu nimi väärin tuohon chachi ketjuun ja siellä on varmaan tämä sama kertomuksen kirjoittelija kirjoittelemassa aavistuksestaan että oli K. "Boja"kin kirjoitettu samalla lailla viimeisellä sivulla.
Mikä chachiketju?
Tämä
https://www.vauva.fi/keskustelu/5309915/seiska-lahipiirin-mukaan-chacil…
Vau. Okei. Kuvittelin että tässä ketjussa näkee omituista keskustelua, mutta toi ketju on kyllä jossain ihan omissa ulottuvuuksissaan.
Eiköhän jatketa. Ilman niitä ihme chacheja.
On pari Twitteriläistä menossa tänään Kuopioon keikalle eli ehkä ainakin vähän kuvia/videoita on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinne Niuvaan pitänyt olla vain menolippuja? Tuntuu että sieltä porukkaa tulee takasinkin 🤣🤣
No jos se B on tänään siellä Kuopion keikalla niin lasarettikin on onneksi sitten lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Härtsyli on kurkkimassa ja muistuttaa Kärdeä tärkeästä päivästä.
Vois sit Kuopion keikalta lähettää Muruselle viestiä puolivuotis-päivästä.
Manifestoinnit tulille!
Vierailija kirjoitti:
Tuo kielioppinatsina olo on oikeasti todella ärsyttävä piirre joissain ihmisissä. Antakaa kaikkien kukkien kukkia, kiitos. Täällä ei tarvitse jokaista kielioppivirhettä korjata.
En tiedä mihin tämä kommentti viittaa, mutta mun mielestä täällä ei kukaan koskaan korjaa kielioppivirheitä, vaikka niitä on todella paljon, ja tietyt virheet toistuu koko ajan, kuten kielten ja kansallisuuksien kirjoittaminen isolla alkukirjaimella. Ihan perusasiat ois hyvä kaikkien kuitenkin hallita. Ainakin itse toivoisin, että joku huomauttaa, jos teen ihan karkean virheen johtuen vaikka omasta väärinkäsityksestä. Mielelläni opin ja teen jatkossa oikein. En tiedä, miksi tällainen suhtautuminen on joillekin vaikeaa, ja alapeukkujahan tähänkin tulee, mutta ihan sama.
Wiwiblogs ainakin buffaa UMK:ta ja Kärtsää, taitaa viimeiset 4-5 instapostausta olla aiheesta. Mahtaako William olla Lontoon keikalla, luulis😅
Mikä se eilisen konsertin fanijuttu oli? Heiluttiko ne vaan jotain papereita vai mikä se pointti oli? En siitä livestä huomannut mitään.
K:n Haltia-kummi Anders on lähettänyt lentsikan hakee Boitsun Sloveniasta ja lennättää sen Kuopioon juhlistamaan tärkeää päivää Kärpykän kanssa 😂
Haluaa nähdä K:n onnellisena!
Voi, Bojan saanut faneilta Three kaksi ananaslonkeroa t-paidan. Ihana lahja! 🤩
https://twitter.com/demakak/status/1710592965804953915?t=r9rOGzc2HlTbNg…
Vierailija kirjoitti:
Mikä se eilisen konsertin fanijuttu oli? Heiluttiko ne vaan jotain papereita vai mikä se pointti oli? En siitä livestä huomannut mitään.
Eiks siellä ollut jotkut värifiltterit puhelinvalojen kanssa myös? Vai oliko tää fanitempaus?
Vierailija kirjoitti:
Voi, Bojan saanut faneilta Three kaksi ananaslonkeroa t-paidan. Ihana lahja! 🤩
https://twitter.com/demakak/status/1710592965804953915?t=r9rOGzc2HlTbNg…
Toivottavasti Jankin sai🥺, hänhän niitä tilaili
Mä en ehkä ole valmis Jokereiden rantakuviin Thaimaan lomalta, jos sellaisia on tulossa. 😳(toivottavasti on 😌)