Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Eikö nuo kiljukaulat menetä itsekin jotain konsertista omalla mökällään. Katson kohta ilman ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihittivät tampereen!
Eli jokainen keikkapaikka päihittänyt edellisen... onkohan tässä vähän samaa meininkiä kuin se tyypillinen bändien "x kaupunki on paras paikka jossa ollaan oltu, jee" eli kaikille sanottiin vuoronperään että te olitte uusi ennätys ja vedettin vaan joku luku hatusta, niin että yleisö tuntis itsensä erityiseksi. xD
Varsinkin kun muka 400 yleisön keikkapaikka päihitti jonkun 2000 yleisön (Logomo) keikan... ei takuulla päihittänyt. Oli vaan yleisölle kivempi kuin se että ois sanottu "sori, edellinen kaupunki voitti. Jatketaan".
janilla joku verkkopaita, jossa valkoisia (pitsi?) yksityiskohtia
Kärtsää Joensuusta!
https://www.tumblr.com/damiannasworld/730458253859995648/lehti%C3%A4-il…
Härtsä varmaan kuolla kupsahtaa lattialle ku näkee Krisin esiintymisasun. Raukkaparka 😔
1034 seuraa JOS ig-liveä :)
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä, vähän musta Krisiltä uupuu swagia tohon tyyliin. Jan olis vakuuttanut tossa fitissä.
Mä oon aina toivonut sen menevän tyylillisesti tähän suuntaan, onneksi vastaa toiveeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten suuri vääryys ettei kukaan taltioi tätä keikkaa kunnon kameratyöskentelyllä (kuten K:n viisujen jälkeistä keikkaa), nyt kun Joksuilla on ihan tulta ja tappuraa ja savua ja erikoistehosteitakin tuolla. Tää näyttäis ihan superhyvältä telkkarissa.
Tämä. Olisin maksanut jos olisi nähnyt konsertin jonkun suoratoistopalvelun tms. kautta.
Jan tuli runwaylle kitaroimaan. Tuollaiset löysät musta housut ja verkkopaidat tyylistä. Miten mä en pääse ihan fiilikseen.
Jan! Juoksi soolon ajaksi ihan subsin kameran eteen. Sillä on väljät mustat housut ja kiiltävä hihaton musta paita jossa jotain vaaleaa kuviota tai pitsiä edessä. Näyttää tosi hyvältä!
Muistaako kukaan mikä Tampereen desibeli oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihittivät tampereen!
Eli jokainen keikkapaikka päihittänyt edellisen... onkohan tässä vähän samaa meininkiä kuin se tyypillinen bändien "x kaupunki on paras paikka jossa ollaan oltu, jee" eli kaikille sanottiin vuoronperään että te olitte uusi ennätys ja vedettin vaan joku luku hatusta, niin että yleisö tuntis itsensä erityiseksi. xD
Varsinkin kun muka 400 yleisön keikkapaikka päihitti jonkun 2000 yleisön (Logomo) keikan... ei takuulla päihittänyt. Oli vaan yleisölle kivempi kuin se että ois sanottu "sori, edellinen kaupunki voitti. Jatketaan".
Ne ottaa niistä luvuista kuvan joka kerta lavalla ja laittaa instaan.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan mikä Tampereen desibeli oli
127,3
Vierailija kirjoitti:
LadySLO, are you watching live? If you watch, can you tell if Finland or Käärijä is mentioned in the speech? For research purposes only. 😏
Miksi ne mainitsisivat? Se ois ihan yhtä out-of-place kuin että Käärijä ois ruvennut selittelemään jotain Bojanista/Jokereista kotiintulokeikallaan tai Stadionilla. Tämä on heidän kotiyleisönsä.
Bojan rupesi lämpiämään Proti tokun aikana, alkuun oli minusta vähän kipsissä. Nyt Dopamin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko jonkun lyhyen sanallisen kuvauksen niistä vaatetuksista. :)
Kris on aivan kuin joku katu s l u t, mutta upealla tavalla 🤩
Härtsä varmaan tykkää!
Boitsu kiitteli paikalle tulleita ulkkareita englanniksi.
No huh, ei Janinkaan paitavalinta epäonnistunut ole!