Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
LadySLO:) kirjoitti:
Were there any IG lives when K had the stadium gig?
In youtube u find the whole gig using: Kaarija - olympiastadion. 😊
Yleisön hysteerinen kiljunta vähän haittaa
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti kuule musiikista ja laulusta mitään kun mimmit rääkyy.
Nyt voikin keskittyä sitten enemmän mitä heillä on päällä :D Nyt kuuluu onneksi paremmin
Vierailija kirjoitti:
Made in Italy kirjoitti:
B. and K. remind me of the legend according to which humans at the beginning of time were double, joined at the back, then they were divided and, since then, each individual seeks the half that is missing to be complete.
Tämä sanonta on niin ihana, mutta samalla se kirpaisee ja muistuttaa mua siitä, kuinka vaikea on löytää sitä sopivaa kumppania.
Ja esim. twin flame -käsitteeseen ei kuulu, että henkilöt ovat aina romanttisesti kiinnostuneita tai vaikka olisivat, että he päätyvät pysyvään parisuhteeseen. Yksi kaverini joka on ollut kauan naimisissa on sitä mieltä, että hänen työkaverinsa on twin flame ja vaimo on muuten vain sielunkumppani, vaimo tosin ei hirveästi arvosta tätä näkemystä. :P
Jos twin flameja on olemassa, niin itse olen omani tavannut, mutta hän pystyi olemaan elämässäni vain muutaman kuukauden (sekin oli täysin elämän mullistavaa meille molemmille). Toki ei tiedä, voiko jatkoa seurata joskus myöhemmin, mutta en usko.
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti kuule musiikista ja laulusta mitään kun mimmit rääkyy.
Ehkä ne väsähtää tunnin sisällä.
Jos maltatte niin raportoitteko välillä meille instattomillekin? <3 Ihana ilta tulossa! 😍
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee tota jonkun karjumista. :D
B vähän pliisut vaatteet, Kris on huh!
Kuumemmat kledjut Boitsulla oli Suomessa, tietty.
Kris on kuin Runway UK finaalista tai jotain
Kris:
tää kuva on huono, näytti livessä PALJON paremmalta vielä!!
Vierailija kirjoitti:
Onko Bojanilla ne mustat farkut!?
Ei oo farkut. Mustat suorat housut sivunauhalla.
Nyt välispiikki SSOL ja Golan jälkeen
Täällähän arveltiin että B:llä asiallinen kauluspaita tms päällä :D
Kohta mitataan yleisön äänekkyys tai siis NYT
Nyt tulee desibelimittaus.
Bojanilla mustat housut, mutta eivät liene farkut. Musta-violetti rennohko takki
Vierailija kirjoitti:
Kris:
tää kuva on huono, näytti livessä PALJON paremmalta vielä!!
No voihan taivas sentään 🤯🔥
Vierailija kirjoitti:
Siellä on taas pikkupentuja ollu tupa täynnä Jsuussa. Toivottavasti on K :lla ollu kieli keskellä suuta. Vttu.
https://www.instagram.com/reel/CyEPFnUIA_V/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
No toihan on hienoa, tää oli lasten keikka ja kuulemma kielenkäyttö ollut sen mukaista. K-keikat on sit erikseen, jos sua ne enmmän kiinnostaa. Minuakian, mutta ihailtavaa, et vetää myös lapsille.
Sinne meni meidän ennätys.
Kris on aivan kuin joku katu s l u t, mutta upealla tavalla 🤩