Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuolta aiemmasta kommentista mieleen, että mitkä on teidän mielestä olleet nyt ne kummallisimmat/oudoimmat käänteet tässä saagassa? Kun mainittiin, että B UMK:ssa ei edes mahtuisi saagan top 5-käänteisiin. Antakaa tulla, mikä on teidän mielestänne omituisin käänne?
Itse äänestän kyllä tuota kostopitsien pyykkäysvideota, en olisi ikimaailmassa voinut kuvitellakaan, että sellaista Kärppä joskus julkaisisi, edes kaikkien niiden boyfriend-videoiden ja julkisten kosketteluiden jälkeen.
No mun mielestä Bojan possujunassa, varsinkin sellaisenaan kuin se toteutui, oli aika... no outoa :D. Ja itse asiassa musta on jotenkin unohdettu seikka, että Bojan tosiaan pääsi esittämään helmikuusta hurjasti fanittamansa biisin suomalaiselle yleisölle suomeksi. Enpä usko, että hän moisesta olisi keväällä edes osannut haaveilla, kun jankutti cha cha cha:ta joka haastattelussa. Ja kyllä se että Bojan ylipäätään tuli Suomeen sillon kesäkuussa, en olisi uskonut. Ja se Käärijän Hesarissa julkaistu kaipailuvideo toukokuussa, en nähnyt tapahtuvaksi.
Totta, mä olin työntänyt mielestäni tuon "I love you, Bojan. Come to Finland. With me"-videon syrjään, kun se tuntuu niin hemmetin intiimiltä ja jopa sellaiselta, mikä on tarkoitettu yksityiseksi eikä mun pitäisi olla sitä katselemassa Hesarin sivuilta. Kuuluu kyllä ehdottomasti top vitoseen.
Jos joku oli yllättynyt Kärtsän estottomasta käyttäytymisestä NT:llä niin mä olin ehkä yllättynyt B:n vapautuneesta käyttäytymisestä, miten häntä ei tuntunutkaan häiritsevän boyfriend-jutut vaan ihan itse luki livessä sen kommentkin. Ja olihan ne jotkut ljubav-tenttaukset ja pään hipsutukset sellaisia vähän paljastavia, tai olisivat voineet olla, jos nyt niistä tulkintoja haluttaisiin tehdä, ja haluttiinhan niistä :D. Mutta siis se yllätti, että se ei tuntunut häntä haittaavaan.
En tiedä mihin olisi mennyt jos Bojan ei olisi hillitympi. 🙈 Sellaisen kuvan siitä sai vaikka tuskin se totuus sentään on. Mutta oli kyllä aika latautunutta menoa omaan silmään.
Veikkaan hyvin vahvasti, että privassa ei kyllä himmaile jos Kärtsä tulee lääppimään yms. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tulevaisuudessa randomeinta voisi olla se, että itsenäisyyspäivän juhliin K:n avec olisikin B. 🤭
🤣
Valitettavasti B on keikalla Hollannissa. Ehkä ensi vuonna!
Sehän se just yllättävää olisikin. Bojan ois, et paskaaks mä mitään esiintymään menen kun K kutsuu. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävin käänne on se, että ollaan tukevasti lokakuussa eikä tämä hullutus osoita mitään laantumisen merkkejä, koskee sekä itseäni että muita tänne jämähtäneitä. Eipä olisi toukokuussa arvannut.
NIIN VAHVASTI TÄMÄ! en olisi ikinä uskonut toukokuussa, että vielä lokakuussakin luen tätä saamarin ketjua. Itse asiassa muista kirjoittaneeni päivää ennen finaalia tänne tai siis UMK ketjuun kommentin, että mitenhän tästä sitten ensi viikolla palataan arkeen, kun on ollut niin paljon kaikkia käänteitä tässä.. jep jep. Onneksi en tiennyt.
Terveisiä meille tulevaisuuten. Help me, tulevaisuuden minä!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tulevaisuudessa randomeinta voisi olla se, että itsenäisyyspäivän juhliin K:n avec olisikin B. 🤭
🤣
Linnan Juhlien sääntöjen mukaan tulee olla kutsutun virallinen puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävin käänne on se, että ollaan tukevasti lokakuussa eikä tämä hullutus osoita mitään laantumisen merkkejä, koskee sekä itseäni että muita tänne jämähtäneitä. Eipä olisi toukokuussa arvannut.
outoa oli myös se että UMK ketjussa jotkut alkoi shipata noita jo ennen nuuskakosintavideoita. Liekö oli vielä edes dinner datea ollut. Siellä pohdittiin kenen kanssa Käärijää shipata jo ennen sitä.
Mitä! En ollut ikinä UMK-ketjussa niin en tiennyt tätä. Ihan oikeastiko Kärtsälle etsittiin paria jo ennen viisuja, ennen Bojania? :DDD Siellä on käyty kyllä kuumana Kärtsän suhteen, ei voi muuta sanoa.
Bojanin pitsipaita pitäisi laittaa jo johonkin museoon. Se on jo niin legendaarinen tietyissä piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
outoa oli myös se että UMK ketjussa jotkut alkoi shipata noita jo ennen nuuskakosintavideoita. Liekö oli vielä edes dinner datea ollut. Siellä pohdittiin kenen kanssa Käärijää shipata jo ennen sitä.
Minä en tiennyt edes shippaus- sanaa ennen toukokuuta, mutta olen ennenkin kertonut tässä ketjussa, että kiinnitin heti ensimmäisessä heidän yhteisvideossaan (huhtikuussa Madrisissa) huomiota siihen, miten jännästi B (jonka nimeä tai mitään muutakaan hänestä en tiennyt) katsoo Kärtsää. No unohdin sen kyllä, kunnes alkoi tulla Liverpoolista matskua ja mietin että jahas..
Vierailija kirjoitti:
mitä on oddlygoodin shippausvideot? :-D
Ne poistui mutta liittyi Frankin pumppaamiseen Tavastialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä! En ollut ikinä UMK-ketjussa niin en tiennyt tätä. Ihan oikeastiko Kärtsälle etsittiin paria jo ennen viisuja, ennen Bojania? :DDD Siellä on käyty kyllä kuumana Kärtsän suhteen, ei voi muuta sanoa.
Kyllä. Siellä mietittiin jotain tyyliin naisartistien ja Käärijän paritusta mutta sitten tultiin siihen tulokseen että B ja K olisi hyvä shippauskohde jota toki vahvisti se kemia mitä heillä nähtiin olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Niin, ja tässä haettiin yllättäviä käänteitä. "Ei Bojan voi tulla Linnan juhliin koska X". Siksi se onkin yllättävä käänne joita kyseltiin! :P
UMK-ketju oli todella irstas ketju. Siellä analysoitiin tarkkaan mm. Kärtsyn mehujäänsyöntivideot.
Vierailija kirjoitti:
Oi miten pienestä sitä ilahtuu, sain sydän reaktion Kuumaaviralliselta komnenttiini instastoryyn🥰 (nimim. Kärtsyltä en oo koskaan saanut)
Alkuunhan Käärijä jopa vastaili, mutta nykyisellä seuraaja/viestimäärällä ja keikkatahdilla tuskin ehtisi millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Vielä ehtii!
Vierailija kirjoitti:
Dean tykännyt taas Kärtsän uusista kuvista. 💚😅
Someone's in love!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan B:llä ja K:lla tunteita toisilleen ja myös ystävyyttä ja etenkin K:n maybe something more, että jotain muutakin voisi tapahtua
Sanokaa mun sanoneen, jos K eroaa (mitä en kyllä usko tapahtuvan, kun ovat jo tämän pahimman mylläkän ylittäneet), se ottaa hetki kontaktia Bojaniin. Olen tästä niin varma kuin istun tässä tuolilla.
Tunteiden kolmanteen täytyy olla tosi vahvoja, koska ne voittavat tämän K B myllerryksen. Tämä tosiasia tuppaa unohtumaan.
<3
Näin shippaajana sanon että lykkyä pyttyyn heille jos on löytynyt kunnon tyyppi vierelle! mutta pidetään yksityishlöt pois ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Onhan siellä tyttäriä, äitejä, ystäviä yms ollut mukana. Toki siis pitää olla sovittu asia jne
Pakko sanoa, mutta en kyllä jaksaisi edes kärtsän kaltaisena huumoriartistina tällaista shippausfanservicea kuukausitolkulla, jollen tuntisi vetoa oikeasti shippauskohteeseen ja ehkä salaa haluaisi jotain tapahtuvan välillämme.
Koskahan aletaan shipata Dean ja K?
Vierailija kirjoitti:
Koskahan aletaan shipata Dean ja K?
never
Tottakai voi olla, onhan siellä ollut ulkomaisia esiintyjiä ennenkin.