Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
120601/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuolta aiemmasta kommentista mieleen, että mitkä on teidän mielestä olleet nyt ne kummallisimmat/oudoimmat käänteet tässä saagassa? Kun mainittiin, että B UMK:ssa ei edes mahtuisi saagan top 5-käänteisiin. Antakaa tulla, mikä on teidän mielestänne omituisin käänne?

Itse äänestän kyllä tuota kostopitsien pyykkäysvideota, en olisi ikimaailmassa voinut kuvitellakaan, että sellaista Kärppä joskus julkaisisi, edes kaikkien niiden boyfriend-videoiden ja julkisten kosketteluiden jälkeen.

No mun mielestä Bojan possujunassa, varsinkin sellaisenaan kuin se toteutui, oli aika... no outoa :D. Ja itse asiassa musta on jotenkin unohdettu seikka, että Bojan tosiaan pääsi esittämään helmikuusta hurjasti fanittamansa biisin suomalaiselle yleisölle suomeksi. Enpä usko, että hän moisesta olisi keväällä edes osannut haaveilla, kun jankutti cha cha cha:ta joka haastattelussa. Ja kyllä se että Bojan ylipäätään tuli Suomeen sillon kesäkuussa, en olisi uskonut. Ja se Käärijän Hesarissa julkaistu kaipailuvideo toukokuussa, en nähnyt tapahtuvaksi. 

Totta, mä olin työntänyt mielestäni tuon "I love you, Bojan. Come to Finland. With me"-videon syrjään, kun se tuntuu niin hemmetin intiimiltä ja jopa sellaiselta, mikä on tarkoitettu yksityiseksi eikä mun pitäisi olla sitä katselemassa Hesarin sivuilta. Kuuluu kyllä ehdottomasti top vitoseen.

Jos joku oli yllättynyt Kärtsän estottomasta käyttäytymisestä NT:llä niin mä olin ehkä yllättynyt B:n vapautuneesta käyttäytymisestä, miten häntä ei tuntunutkaan häiritsevän boyfriend-jutut vaan ihan itse luki livessä sen kommentkin. Ja olihan ne jotkut ljubav-tenttaukset ja pään hipsutukset sellaisia vähän paljastavia, tai olisivat voineet olla, jos nyt niistä tulkintoja haluttaisiin tehdä, ja haluttiinhan niistä :D. Mutta siis se yllätti, että se ei tuntunut häntä haittaavaan. 

Vierailija
120602/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuolta aiemmasta kommentista mieleen, että mitkä on teidän mielestä olleet nyt ne kummallisimmat/oudoimmat käänteet tässä saagassa? Kun mainittiin, että B UMK:ssa ei edes mahtuisi saagan top 5-käänteisiin. Antakaa tulla, mikä on teidän mielestänne omituisin käänne?

Itse äänestän kyllä tuota kostopitsien pyykkäysvideota, en olisi ikimaailmassa voinut kuvitellakaan, että sellaista Kärppä joskus julkaisisi, edes kaikkien niiden boyfriend-videoiden ja julkisten kosketteluiden jälkeen.

Minua yllätti se NT ja se miten estotonta osittain se esiintyminen oli Kärtsällä. En tiedä miksi yllätyin siitä. Jotenkin ajattelin, että hiljentävät koko boyfrend-jutun.

Yllätyin vähän niistä sen jälkeisistä julkaisuista myös (Ihmiset vs Käärijä ja ne kuvat joissa Käärijä nakataan milloin mihinkin), jotka tuntui joltain avautumiselta. Ja lopulta tuli se kalsarit julkaisu paitoineen. 🤭

Joo koko NT oli yhtä yllätystä täynnä😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
120603/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tulevaisuudessa randomeinta voisi olla se, että itsenäisyyspäivän juhliin K:n avec olisikin B. 🤭

🤣

Valitettavasti B on keikalla Hollannissa. Ehkä ensi vuonna!

Vierailija
120604/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen kunniamaininta muuten oudoista käänteistä: oddlygoodin shippausvideot, mitä helskuttia nekin oli :'D

Vierailija
120605/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tulevaisuudessa randomeinta voisi olla se, että itsenäisyyspäivän juhliin K:n avec olisikin B. 🤭

🤣

No siis, siksihän tämä olisi niin superyllättävä käänne. :D Bojania odotetaan keikalle Hollannissa, mutta hän onkin Linnan juhlissa ja laittanut Hollantiin tuuraamaan Hojanin.

Vierailija
120606/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣

Voiskohan tätä manifestoida porukalla? Vaikka sitten ens vuodelle, jos tää vuosi tulee liian äkkiä. Tai jos ei saa kutsua uudestaan, niin kait se K nyt jonku toisen avec-tilaisuuden löytää. - Oikeasti, tää on ollu mulla kesästä asti mielessä siitä lähtien, kun se mainittiin täällä. Vaikken hetkeäkään usko varsinkaan olosuhteet huomioiden ja muutenkaan ilmankaan niitä, että tällainen toteutuisi, niin jotain samaa tässä on kuin muissa toteutuneissa hullutuksissa.  Kotsopitsi valmiiksi frakin alle, B!

Vierailija
120607/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣

Mulla taas sellainen fiilis, että vuoden vaihtuessa K&B laittaa kunnon biketysvideoita 😂

Vierailija
120608/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakollinen kunniamaininta muuten oudoista käänteistä: oddlygoodin shippausvideot, mitä helskuttia nekin oli :'D

Totta! Se unohtui minulta mutta varmaan kyllä koko saagan eniten WTF-hetki.

Vierailija
120609/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävin käänne on se, että ollaan tukevasti lokakuussa eikä tämä hullutus osoita mitään laantumisen merkkejä, koskee sekä itseäni että muita tänne jämähtäneitä. Eipä olisi toukokuussa arvannut.

Vierailija
120610/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miten riettaalta possujuna näytti Tava 1.0:lla oli myös. Siis kyllähän sitä vitsailtiin, että Boitsu menee possujunaan, mutta se että lopputulos on esim. Googlen safe search filterin mukaan p*rnoa...

Joo,ja ei pelkästään ollut possujunassa, vaan Bojan ilmeili samalla orgas tisesti ja K piti choker otetta kaulassa. 

Mikä nyt tuntuu vielä kiinnostavammalta detaljilta, kun on puhuttu (mm. NT:n Kris/Bojan-kuvaan liittyen) Bojanin mahdollisesta kuristusfetis sistä. :P

No tämä! 😳

Että ei ihme jos oli vähän orgastiset ilmeet hällä siinä 🥵🥵🥵

Vierailija
120611/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣

Twitterissä oli jo tuumailtu, että Kris voisi toimia Damin keikan solistina, sillä aikaa kun B on Linnan juhlissa. 😁

Vierailija
120612/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on oddlygoodin shippausvideot? :-D

Vierailija
120613/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣

Twitterissä oli jo tuumailtu, että Kris voisi toimia Damin keikan solistina, sillä aikaa kun B on Linnan juhlissa. 😁

Kris vetäisee koko Joksujen tuotannon hollanniksi, olisi niin ainutkertainen keikka ettei kukaan kehtaisi valittaa. :D

Vierailija
120614/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös oli yks yllättävä juttu, että Klta alkoi kuinka ollakkaan tulla enemmän miesten välistä läheisyyssettiä keikoilla ja somessa. Pinkkimies-pusun ja Benjamin-videon lisäksi erityisesti Tommyn keikka ja somepromot oli kyllä heittämällä paljon enemmän, mitä ois osannu kuvitella. Varsinkin, kun somen osalta tällaista sisältöä eikai Klta oo ollu ennen (viisuja), vaikka ois keikoilla flirtannu tai kehunutkin miehiä.

Vierailija
120615/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä oli mukana Oddlygood-kaurajuomien mainoskampanjassa ja osana sitä Oddlygoodin TikTok-tunnus myös postasi Tavastian Frankin-pumppausvideon, joka tosin poistui pian kun naudat alkoivat kysellä, saiko Bojan korvauksia jne.

Vierailija
120616/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävin käänne on se, että ollaan tukevasti lokakuussa eikä tämä hullutus osoita mitään laantumisen merkkejä, koskee sekä itseäni että muita tänne jämähtäneitä. Eipä olisi toukokuussa arvannut.

outoa oli myös se että UMK ketjussa jotkut alkoi shipata noita jo ennen nuuskakosintavideoita. Liekö oli vielä edes dinner datea ollut. Siellä pohdittiin kenen kanssa Käärijää shipata jo ennen sitä.

Vierailija
120617/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä Bojan possujunassa, varsinkin sellaisenaan kuin se toteutui, oli aika... no outoa :D. Ja itse asiassa musta on jotenkin unohdettu seikka, että Bojan tosiaan pääsi esittämään helmikuusta hurjasti fanittamansa biisin suomalaiselle yleisölle suomeksi. Enpä usko, että hän moisesta olisi keväällä edes osannut haaveilla, kun jankutti cha cha cha:ta joka haastattelussa. Ja kyllä se että Bojan ylipäätään tuli Suomeen sillon kesäkuussa, en olisi uskonut. Ja se Käärijän Hesarissa julkaistu kaipailuvideo toukokuussa, en nähnyt tapahtuvaksi. 

Totta, mä olin työntänyt mielestäni tuon "I love you, Bojan. Come to Finland. With me"-videon syrjään, kun se tuntuu niin hemmetin intiimiltä ja jopa sellaiselta, mikä on tarkoitettu yksityiseksi eikä mun pitäisi olla sitä katselemassa Hesarin sivuilta. Kuuluu kyllä ehdottomasti top vitoseen.

Jos joku oli yllättynyt Kärtsän estottomasta käyttäytymisestä NT:llä niin mä olin ehkä yllättynyt B:n vapautuneesta käyttäytymisestä, miten häntä ei tuntunutkaan häiritsevän boyfriend-jutut vaan ihan itse luki livessä sen kommentkin. Ja olihan ne jotkut ljubav-tenttaukset ja pään hipsutukset sellaisia vähän paljastavia, tai olisivat voineet olla, jos nyt niistä tulkintoja haluttaisiin tehdä, ja haluttiinhan niistä :D. Mutta siis se yllätti, että se ei tuntunut häntä haittaavaan. 

En tiedä mihin olisi mennyt jos Bojan ei olisi hillitympi. 🙈 Sellaisen kuvan siitä sai vaikka tuskin se totuus sentään on. Mutta oli kyllä aika latautunutta menoa omaan silmään.

Vierailija
120618/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä oli mukana Oddlygood-kaurajuomien mainoskampanjassa ja osana sitä Oddlygoodin TikTok-tunnus myös postasi Tavastian Frankin-pumppausvideon, joka tosin poistui pian kun naudat alkoivat kysellä, saiko Bojan korvauksia jne.

Hups.

Vierailija
120619/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NIIN VAHVASTI TÄMÄ! en olisi ikinä uskonut toukokuussa, että vielä lokakuussakin luen tätä saamarin ketjua. Itse asiassa muista kirjoittaneeni päivää ennen finaalia tänne tai siis UMK ketjuun kommentin, että mitenhän tästä sitten ensi viikolla palataan arkeen, kun on ollut niin paljon kaikkia käänteitä tässä.. jep jep. Onneksi en tiennyt.

Vierailija
120620/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Se unohtui minulta mutta varmaan kyllä koko saagan eniten WTF-hetki.

ylen artikkeli shippauksesta tuntui myös hassulta

Ketju on lukittu.