Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt hyvin sitkeää flunssaa liikkeellä?

Vierailija
17.05.2023 |

Joudun niistämään edelleen jatkuvasti, vaikka varsinainen flunssa kuumeineen oli kuukausi sitten. Joka aamu myös kurkku hieman kipeä ja limaisen tuntuinen, tukkoinen olo. Onko muilla ollut tällaista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut siitepölyallergiasta?

Vierailija
2/8 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut siitepölyallergiasta?

Ei tämä sellaiselta vaikuta. Ei ole koskaan ollut ja olen jo aika vanha. Nuha ei ole vetistä, ei mitään silmäoireita, en aivastele tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä joku räkätauti iskee niin, että ensin kuiva kurkku, sit yskin limaa kuukauden tai kaksi.

Vierailija
4/8 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona variantti. Ota testi.

Vierailija
5/8 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rokote otetaan!

Vierailija
6/8 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti alkuvuonna monta kuukautta. Meni lopulta bakteeritulehdukseksi.

Pirullinen tauti.

Vierailija
7/8 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä 2023 onnistuin hankkimaan jostakin kunnon tappolentsun kurkkukipuineen korvasärkyineen. Päätä särki, henki ei kulkenut kuin väkisin kiskoen ja makuullakin syke tapissa. Nokka vuoti ja olin valveilla 2-3 h jaksoja, kylkiasennossa maaten helpotti. Sitä kesti kaksi viikkoa. Muuttui yskäksi, joka oli paha n 2 viikon ajan ja nokka vuoti kuukauden. Helpompi oli listata mitä vaivaa ei olisi ollut. Polvet olivat yhdessä vaiheessa takaa kipeät ja sitten lopulta kokonaan. Tämä saattoi toki johtua makailusta. Nyt liki 3 kk kitumisen jälkeen on jäljellä yskä ja ajoittain ahdistaa hengitys, mutta pärjää kun ottaa rauhallisemmin ja nostaa kierroksia hitaammin. Luulen että reilut kolme vuotta harrastettu käsien pesu aina kauppareissun jälkeen päässyt unohtumaan. Yksikin kerta riittää, jos kauppa on saastunut.

Vierailija
8/8 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kk kestänyt yskä orieilu, ei kuumetta ollut koko noin viikon kestäneen flunssan aikana, tämä nenä tukossa aamuisin, limaa nousee jostain, ja rohisen kuin tupakoija (en tupakoi koskaan) ihmeissäni olen tämän kanssa kun ei lopu! Päivällä ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi