Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä muusta syystä menkat voi olla myöhässä kuin raskaudesta?

Vierailija
04.12.2006 |

Elikkä menkat on nyt n. 9 päivää myöhässä ja olen tehnyt viime viikolla kaksi raskaus testiä ja tänään yhden. Kaikki testit -. Kolme lasta ennestään ja silloin testit + samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Eikä ole mitään raskausoireita. Väsynyt olen melkein kokoajan mutta kun noita lapsiakin tosiaan on jo kolme niin väsymys on tässä vaiheessa kroonista ;) Menkat ollut suht. säännölliset kierto 30-32 päivää.

Tietääkö kukaan mistä muusta syystä menkat voi olla myöhässä? Tai miltä nettisivuilta saisi tietoa? Koska kannattaa soittaa lääkäriin tms.?

KIITOS etukäteen :)

-Katzi-

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hormoonihäirön takia ollut kuukautisia 3 vuoteen.

Ai niin ja joskus KAIKILLA naisilla vaan voi jäädä pois välistä kuukautiset. Ilman syytäkin. Et jos yhdet jää välistä niin ei siinä mitään hätää vielä oo..

Vierailija
2/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman itse havaittavaa syytä. Minulla hormoniarvot laskivat joskus tasolle, jonka alhaisuus todettiin verikokein. Ei ollut kyse laihtumisesta tms. Menkat voivat olla myöhässä monista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkoista taasen pidän kirjaa netissä, joka laskee puolestani kierron ja ilmoittaa koska menkkojen pitäisi alkaa yms.

No, mutta eipä tässä auta sitten kuin odotella.

Kiitos vastauksista :)

-Ap-

Vierailija
4/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on tuo käyttämäsi nettipalvelu?

Vierailija
5/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta tällä: cyclespage