Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä Bona77 huutiksen keskustelijoissa

Vierailija
03.12.2006 |

Oletteko huomanneet kyseisen tyypin, leikkii huutonet keskustelupalsta poliisia lastentarvikkeet keskusteluissa ja on aika v-mäinen tyyliltään. Nyt on kyllä alkanut saamaan samalla mitalla muilta takaisin ;D Todella ärsyttävä tapaus, häpeisin jos ois mun ukko!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kävin ihan vartavasiten lukemassa herran kommentteja. Mä tunnen livenä yhden kaiken-kaikesta-tietäjän, tää tapaus muistuttaa tuntemaani hlöä paljon. Paras oli kommentti vauvan tilaajalahja kantoliinasta, herra ilmoitti että keskustelijat ei osaa käyttää sitä ja ihan siis oma vika, jos ei solmua saa liinaan tehtyä=)))

(Tää mun irl tuntema besserwisser tuli kerran kapakassa meidän pöytään, keskusteltiin just kuukautiskivuista noin niinku tyttöjen kesken, ja ilmoitti samantien, että me EI tiedetä siitä mitään ja HÄN tietää kuukautisasioistakin kaiken!)

Vierailija
2/10 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin bona on kertonut. tietääkö joku millä nimimerkillä, niin vois välttää ihan periaatteesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näkee joka helvetin avauksessa ostoimoituksen, jos ei muuten, niin ainakin rivien välistä. Vitun skitso äijä. Ja mitä se edes tekee lastentarvike puolella?????

Vierailija
4/10 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan minäkin kun se jo tekstissäni näki myynti-ilmoitusta vaikka asia ei tod. ollut niin, vainoharhainen tosikko!

Vierailija
5/10 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä oikein henkilökohtaisten herjojen levittäminen :D Anna mun kaikki kestää!

Vierailija
6/10 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

reksiteröi itselleen uuden nimimerkin ihan vaan siksi kun ei omallaan " uskalla" herraa pilkata, mutta haluaa sanoa sanottavansa. Tekis mieli itsekin kyllä, eipä silti!!!

Vierailija
7/10 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahtii ilmeisesti ihan työkseen viestejä, ettei niissä vaan ole mitään myyntiin viittaavaa. Ja todella törkeää kielenkäyttöä ja herjausta saa se raukka osakseen, joka virheen tekee.

Vierailija
8/10 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan nauttii tosta kyttäämisestä

Vierailija
9/10 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisi itselleen töitä eikä lorvisi kotona työttömänä niin voisi olla jotain muutakin elämässä kun kyttäillä huudossa.

Vierailija
10/10 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi