Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotto polvillaan

Vierailija
13.05.2023 |

Otatteko mieheltänne suihin polvillaan hänen edessään? Koetteko ok:na vai vastenmielisenä?

Tyttöystäväni välttelee tätä. Mietin onko se liian alistavaa vai mikä. Minusta kuitenkin se on parhaita asentoja saada suu- ja käsihoito. Sängyllä makoilu ei niin sytytä.

Kyselen siis kokemuksia muilta ennen kuin otan asian puheeksi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, mutta silloin leikimmekin sidontaleikkejä, eli useimmiten minulla on kädet seläntaakse kiinnitettyinä, seksikäs asu päällä, kaulapanta ym...

Tämä on siis alistusleikki, mutta kyllä minä välillä teen noin ihan muutenkin ja varsinkin kuukautisten aikaan, jos mies "kinuaa" seksiä.

Vierailija
2/24 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

just joo. nuoletko vittua polvillasi vai onko se liian alistavaa. tai jos nuolet jalkojen välissä, onko se alistavaa. kysymykset taas mietitty. vastaus: ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unemani!

Vierailija
4/24 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paras asento siihen hommaan on olla polvillaan:)

Vierailija
5/24 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä tota: "saada suu- ja käsihoitoo..sängyllä makoilu ei niin sytytä.."? ompa outo, asenne tollane.

kyllä seksii voi niissä kaikissa paikoissa asennoissa ja kellonajoissa tehdä!

(keksi! tulla ulos sun laatikosta.. - eng.sanonta,tiiät?)

Vierailija
6/24 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aika usein laittaa mut polvilleen ja tekemään sitä mut meillä on dom/sub asetelma pysyvämpänä. Kyllähän se tuntuu aika tuhmalta ja nimenomaan alistavalta.

Erityisesti suhteen alkuvaiheessa säpsähdin sitä kun vei minut hotellihuoneeseen kesken työpäivänsä ja vaativasti työnsi mut polvilleen ja ottamaan suihin.

Että onhan valta-asema siinä aika ilmeinen ja kuuluu asiaan.

Vierailija
7/24 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan usein, koska se on hyvä asento ottaa. Se, onko homma alistavaa vai ei, riippuu kaikesta muusta, mitä samalla tapahtuu.

Vierailija
8/24 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kivan palvelustyttömäiseltä.

Vierailija
9/24 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni itse haluaa että olen pystyssä ja hän polvillaan, koska minulla seisoo kovemmin ja tulen helpommin siinä asennossa. Asento kiihoittaa selkeästi itseäni enemmän ja vaimonkin helpompi antaa suikkaria. Ei väsy leuat, kun tulen herkemmin.  Ja onhan se hienoa katsella kun kookas kalu soutaa suussa toinen käsi on paksulla varrella ja toinen hivelee kasseista.  Tätä viikoittain, ennen yhdyntää. Loppuun asti en pyydä kuin poikkeustapauksissa muutaman kerran vuodessa.  Silloin jos oikein panettaa, eikä vaimo just silloin halua tai voi ryhtyä seksiin. Sitä paitsi suuressa panetuksessa, varsinkin aamuisin, on kalukin kuin jykeävä tammi ja purkautuu herkemmin ja voimakkaammin.

Vierailija
10/24 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoo kirjoitti:

en ymmärrä tota: "saada suu- ja käsihoitoo..sängyllä makoilu ei niin sytytä.."? ompa outo, asenne tollane.

Mä en kyllä tajua mitään näistä lässytyksistä.

Toivottavasti ton kumppani tajuaa.

Vierailija
11/24 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni itse haluaa että olen pystyssä ja hän polvillaan, koska minulla seisoo kovemmin ja tulen helpommin siinä asennossa. Asento kiihoittaa selkeästi itseäni enemmän ja vaimonkin helpompi antaa suikkaria. Ei väsy leuat, kun tulen herkemmin.  Ja onhan se hienoa katsella kun kookas kalu soutaa suussa toinen käsi on paksulla varrella ja toinen hivelee kasseista.  Tätä viikoittain, ennen yhdyntää. Loppuun asti en pyydä kuin poikkeustapauksissa muutaman kerran vuodessa.  Silloin jos oikein panettaa, eikä vaimo just silloin halua tai voi ryhtyä seksiin. Sitä paitsi suuressa panetuksessa, varsinkin aamuisin, on kalukin kuin jykeävä tammi ja purkautuu herkemmin ja voimakkaammin.

Nousetko jo aamuyöllä ottamaan pillerisi?

Vierailija
12/24 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan pystyy tekemään suihinottoasennosta ongelman?

Vierailija
13/24 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousetko jo aamuyöllä ottamaan pillerisi?

Aamuisin testot on katossa, joten seisoo luonnostaan kovana aamuisin. Vaimo taasen ei ole koskaan syttynyt aamuisin seksiin, vaan aina iltamyöhään ennen nukkumaan menoa. Meillä on aina ollut seksiä kun vaimo on halunnut, aina. Siten en ole koskaan kieltäytynyt seksistä ja yhdynnät olleet aina oleellinen osa seksiä. Siten myös kalun pitää seistä aina vaimon halutessa. Siksi otan puolikkaan sildea varoiksi näin eläkeiässä, niin ei tarviste miettiä ja keskittyä seisooko vaiko ei, jos mennyt pitkään suuseksin annossa vaimolle. Mutta nykyisin menee helpoksi kun vaimo ilmoittaa halustaan pari tuntia etukäteen, että ota ajoissa pillerisi.  Kuulun niihin miehiin, jotka on tyydyttänyt ja tuottanut naiselleen orgasmit aina kun hän on halunnut ja välillä vaikkei ole halunnutkaan. En ole keksinyt mitään tekosyitä, miksei pillu olisi kiinnostanut, saati vaimon orgasmit.  Olen saanut minäkin eläissäni niin paljon pillua ja suikkareita kuin olen halunnut. Niin makaa kuin petaa. 

Vierailija
14/24 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kiihottavin asento saada suuseksiä. Tykkään katsella siitä kuvakulmasta naisen pyllyvakoa

Vierailija
15/24 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

outoo kirjoitti:

Mä en kyllä tajua mitään näistä lässytyksistä.

Toivottavasti ton kumppani tajuaa.

ei sun tarvi mitää?

tee sitte vaa niin kun ihmisen pitää:

opettele sanonta.enkuksi/_English_) - "How do I get out of the box/(8 ways to) think outside the box?

1.Do a brain dump.

2.Widen your scope of relevance.

3.Box yourself in with a timer.

4.Work backward from the goal.

5.Ask someone outside your field.

6.Ask a child.

7.Problem solve for someone else.

8.Brainstorm with colleagues."

Lue kirjoista. (tai opettele enkkuu ensin.) Vaikeaa?

ei. ei sun tarvii. ku ihminen tekee mitä tarvii tehdä.

Vierailija
16/24 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä noin polviltaan ja sitten niin että vaimo vatsallaan rahin päällä ja minä polvillani. Ja hänellä on kyllä aina side silmillä ja kädet selän taakse kiinnitettyinä. Meillä ei suihinotoissa käsiä käytetä. Käsihoidot on sitten erikseen.

Vierailija
17/24 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. En koe erityisemmin alistavana, ellei muutenkin ole vähän sellainen leikki päällä. Mielestäni kiihottavampi kuvakulma itsellekin katsella seisovaa miestä ja toista silmiin.

Vierailija
18/24 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo catsuitissa kädet seläntakana, kahleissa perse piiskattuna polvillaan, kaulapannassa, talutushihnassa ja  anelee saada ottaa suihin, sitten otan tukasta kiinni ja nussin muijaa suuhun että kakoo. Sanoo tykkäävänsä olla alistettuna.

Vierailija
19/24 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo catsuitissa kädet seläntakana, kahleissa perse piiskattuna polvillaan, kaulapannassa, talutushihnassa ja  anelee saada ottaa suihin, sitten otan tukasta kiinni ja nussin muijaa suuhun että kakoo. Sanoo tykkäävänsä olla alistettuna.

Kunnon alistuva n.arttu ois kiva löytää ;)

Vierailija
20/24 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaimo ottaa suihin siten että makaan selälläni ja hän on polvillaan jalkojen välissä. Toisinaan hän ottaa suihin edessäni polvillaan saunassa ja joskus aamulla ennen töihin lähtöä keittiössä kun kahvi tippuu. Jälkimmäinen on hänen perversionsa muttaen valita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan