Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kansalaiset sankoin joukoin vaatimaan että Sauli Niinistö hankkii itselleen Käärijä-tukan ja kasvattaa parran

Vierailija
13.05.2023 |

Kohta jo pari tuhatta nimeä allekirjoittanut kansalaisvaatimukset että Sauli Niinistö leikkaa tukkansa ja pukeutuu vihreään boleroon lopun presidenttikauden ajan, mutta vielä on matkaa ennen kuin on kerätty tarpeeksi nimiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän leikkii Aaro-poikansa kanssa käärijäleikkejä. Hyvä näin.

Päivän Niinistö-aiheisten lehtiuutisten kuvia katsoessa, rouva tohtori Haukio näyttää siltä, että siinä olis seuraava presidentti meille!

Hah hah haa!

Vierailija
2/6 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän leikkii Aaro-poikansa kanssa käärijäleikkejä. Hyvä näin.

Päivän Niinistö-aiheisten lehtiuutisten kuvia katsoessa, rouva tohtori Haukio näyttää siltä, että siinä olis seuraava presidentti meille!

Hah hah haa!

Ei kun siis kuvissa tohtori Haukio on sen näköinen, että siitä vaan seuraavaksi presidetiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt vähän rauhoittua. Alkaa jo mennä hysteeriseksi toi sun vouhotus 🙄

Vierailija
4/6 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö alkaa vaatimaan äänestyksissä jonkinlaista todistusta, että äänestäjällä on aivoissa yleensä mitään elonmerkkiä? Kun palstaa lukee, tuntuu että puolella ei ole havaittavissa mitään aivotoimintaa.

Vierailija
5/6 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä voit itse leikkuuttaa omat hiuksesi ko tyyliin.

Vierailija
6/6 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinä voit itse leikkuuttaa omat hiuksesi ko tyyliin.

Olen jo leikannut, mutta totta kai maan istuvan presidentin kun pitää osoittaa että hän kannattaa oman maansa viisuedustajaa tosissaan koko mielellään, koko sydämmellään ja koko kehollaan ja on mukana tässä koko kansaa yhdistävässä viisutunnelmassa ja -huumassa kun meillä on kerrankin edutaja jolla on 300% mahdollisuus voittaa viisut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme