Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko gynestä tehdä reklamaation?

Vierailija
06.05.2023 |

Voiko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikesta voi tehdä. Eri asia on, hyödyttääkö se mitään. Mistä tekisit reklamaation?

Vierailija
2/9 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ja ottaa yhteyttä iltapäivälehtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi ja kannattaa! Gynekologit ovat tosi ällöjä tehdessään jotain sellaista, mistä olisi reklamaation tarvetta. Gynekologit kyllä nöyrtyy, kun heistä reklamoidaan mahdollisimman paljon.

Vierailija
4/9 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä potilasasiamieheen, hän neuvoo sinua asiassa.

Vierailija
5/9 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo papakoe kortsu-nipsaajalla

Siis onko oikesti niin, että testin voi tehdä vain sillä munan päälle laitettavalla kortsu-nipsaaalla jolla ikäänkuin kaavitaan näyte ?

.

Oli niin outontesti

Vierailija
6/9 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tehdä. Gynekologit on suojattu erityisellä lailla, jonka ansiosta heistä ei voi valittaa mihinkään vaikka sorkkisivat toosasi paskaksi.

Vierailija
7/9 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaikkein kamalinta oli Pro-tukipisteen gynekologi ja sairaanhoitaja. He teki pilluuni useasti jotain sellaista ällöttävää, josta traumatisoiduin vielä täksi päiväksi asti, enkä voi tehdä reklamaatiota, koska stigma..................................... Uskon, että he siellä Pro-tukipisteellä käyttivät hauraan asemani hyväksi tehdessään minulle sitä mitä tekivät.................................

Vierailija
8/9 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kaikkein kamalinta oli Pro-tukipisteen gynekologi ja sairaanhoitaja. He teki pilluuni useasti jotain sellaista ällöttävää, josta traumatisoiduin vielä täksi päiväksi asti, enkä voi tehdä reklamaatiota, koska stigma..................................... Uskon, että he siellä Pro-tukipisteellä käyttivät hauraan asemani hyväksi tehdessään minulle sitä mitä tekivät.................................

Heistä tosiaan vaikea reklamoida, mutta ns. tavallisista gynekologeista ei ole vaikea reklamoida.

Vierailija
9/9 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei käyttää sanontaa "tehdä valitus". Tuosta reklamoinnista tulee mieleen jokin kuluttajan tekemä valitus ostamastaan tuotteesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi