Hitsarin silmä
Eli oireina voimakas kipu, erittäin paha valonarkuus, ei vain auringolle, vaan myös lampuille tai niin voimakas että ei voi avata silmiä jos vähäänkään valoisaa, voimakas vetisyys, silmien punoitus, näön tarkkuus heikentynyt ja vielä pitää hölöttää höpön löpöjä että mitäs tehtäis. Miten se rutiimitarkastus, silloin kun ei ole oireita estää moiset oireet. Joillain olisi selitettävää ja paljon. Ei taida ihan lain kirjaimet olla tuttuja joillekin lääkäreille jos pikku pelleilynä tuollaista pitää.
Kommentit (7)
Myös hellarin, jehovan ja lestan paskat voisi näyttää esimerkkiä kunnon uskisten rehellisyydestä ja hyvyydestä.
Mähän tiesin noista "hitsaus" jutuista,vaikka ei ole kerrottu. Vähän yhdistelemällä tietoja. Maailma on ollut aika sairas ympärilläni jo vuosilymmeniä. Ei voi muuta todeta. Sääli että läheskään kaikki mukana olijat ei tiedä totuutta. "Ai pitäis käytäytyä edukseen ettei jotkut mt huhut osoittaudu todeksi" teen juuri päin vastoin, koska ei oikeasti ole väliäbmitä jotkut luulee ja vaikka voisi ajatella että ei saisi ainakaan hermostua, no sitähän en tee vaikka kuittailen että tiedän mistä kyse. En vii antaa luulkla joidenkin että en tietäisi muka. Itseasiassa ei paljon kukaan voisi ottaa niin rennosti kaiken tuon hulluuden mitä ihan viranomaispuolelta on järjestetty.
En käsittänyt. Olet siis hitsannut ilman suojaa ja saanut tuollaisen.
Minä en ole hitsannut, mutta mulla on joku kummallinen silmien jumittuminen. Jos olen valtavasti tiwtokoneella, saan juuri nuo oireet, paitsi en punoitusta.
Tietokonetyö ei sovi minulle.
Juu tutullani on täsmälleen hitsarin oireet mutta ei ole hitsannut ikinä. ihme juttu. Sitä ihmetteli ihan lääkäreiden kanssa. Tuli vähän sekavia diagnooseja...vaikka nuo hitsausoireet sopivat täysin. Outo juttu.
Teinipoika vetäisi hitsaajan maskin päähänsä. Joku mies tuli paikalle ja kysyi pojalta:
- Tiedätkö mitä sodomia on?
- En.
- Entä tiedätkö mitä on fellaatio?
- Katsos, en minä ole mikään hitsaaja!
Ai niin tuo on sitä edistyksellistä psykolointia fyysisin keinoin. Tosin kun tehdään ilman potilaan suostumusta tai edes tietoa, melko sairasta sanoisin.