Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joka itse olisi lähtenyt Amk:n opisntojen kautta ulkomaille vaihtoon tai jonkun lapsi?

Vierailija
03.05.2023 |

Miten on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse, mutta miksi kysyt? Ei se ole mitenkään harvinaista, suurin osa toki ei mene.

Vierailija
2/8 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että se on mahdollista vain yliopiston kautta. Tuli mulle uutena tietona. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni oli AMK:n (Haaga-Helia) kautta vaihdossa puoli vuotta Espanjassa.

Vierailija
4/8 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me ollaan jonkun lapsia.

Vierailija
5/8 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun opiskelin Haaga Heliassa kymmenisen vuotta sitten niin siellä kannustettiin kaikkia lähtemään vaihtoon jossain vaiheessa opintoja. Itse en ollut kiinnostunut koska olen asunut ja työskennellyt ulkomailla pariin otteeseen ennen opintoja mutta monet opiskelukaverit ainakin harkitsivat lähtlä. Moni myös lähti, osalla lähti koko perhe mukaan pitämään välivuotta tai opiskelemaan lisää.

Vierailija
6/8 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni oli AMK:n kautta vaihdossa Manchesterissä.

Vierailija
7/8 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että se on mahdollista vain yliopiston kautta. Tuli mulle uutena tietona. t.ap

Kyllä jo ainakin 2000-luvun alussa oli vaihto mahdollinen myös amk:ssa, niillä jotka opiskeli englanniksi se oli jopa vahvasti suositeltua.

Vierailija
8/8 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä opiskelin ekan kerran AMK:ssa reilu 20 vuotta sitten ja jo silloin pääsi vaihtoon. Lukiosta pääsee vaihtoon. Amiksessa tein reilu 10 vuotta sitten yhden työharjoittelun ulkomailla.

Opiskelen parasta aikaa AMK:ssa sairaanhoitajaksi ja toisaalta olisi kiva mennä työharjoitteluun esim. Iso-Britanniaan, mutta ei perheen ja talouden takia ole mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi