Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras "castin" muodostava muotoiluaine hiusten laittamiseen ilman lämpöä?

Vierailija
01.05.2023 |

Etsinnässä siis sellainen aine, jota voi levittää pitkiin kosteisiin hiuksiin, laittaa ne esim. nutturalle ja hiusten kuivuttua avata ne, harjata kovaksi kuivunut "cast" pois, minkä jälkeen hiukset olisivat kiiltävät, pehmeät ja kuivaneet nätisti laineelle. Olen joskus käyttänyt tähän menestyksekkäästi ihan tavallista geeliä, mutta viime aikoina en ole löytänyt sopivaa. Hiukseni kaipaavat myös kosteutta, joten plussaa aineesta, joka samalla myös kosteuttaa ja hoitaa.

Jos on muita vinkkejä pitkien hiusten muotoiluun ilman lämpökäsittelyä, olen myös niistä tosi kiitollinen!

Kommentit (6)

Vierailija
2/6 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Castin muodostus ei ole siis mikään ykköskriteeri vaan hyvä lopputulos. Joskus sain aika kivan tuntuiset hiukset myös jollain anti frizz -tyyppisellä muotoilutuotteella. Tärkeintä olisi, ettei aine jättäisi klähmäistä, vahamaista lopputulosta, vaan jättäisi hiukset luonnollisen ja ilmavan tuntuisiksi, mutta antaisi niille kuitenkin tukea ja silottaisi pinnan. 

Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://sumilayi.fi/products/uutuus-sumilayi-frizz-control-curly-gel

Kiitos vinkistä, en ole kuullutkaan tällaisesta tuotesarjasta. Kuvauksen perusteella vaikuttaa hyvältä, mutta on mielestäni aika hintava. Toki jos tuote on hyvä, niin miksei voisi ostaakin. 

Ap

Vierailija
4/6 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tuote etsinnässä. Oman kokemuksen mukaan hyvä yhdistelmä on jätettävä hoitoaine suihkeena ja sen päälle geeli. Yhtä tuotetta jossa näiden ominaisuudet yhdistyisi en ole löytänyt.

Vierailija
5/6 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettipuolen valikoimasta en tiedä mutta useammalta kampaamomerkiltä löytyy styling cream tuotteita, jotka voisivat toimia jos castia ei ole pakko saada aikaan.

Vierailija
6/6 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavansiemenistä itse keitetty geeli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän