Itkettää
Kommentit (17)
Mitä teit opiskelun sijasta? Biletit?
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö syksyllä?
En tosiaankaan. Olen jo vanha enkä päässyt lyhyen matikan kursseista läpi. Kotona, syrjäytyneenä olen loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit opiskelun sijasta? Biletit?
En, vaan yritin opiskella. En ole päästäni normaalijärkinen.
Siis Milloin opiskelit Lukiossa onko kauankin?
Jos siitä on Enemmän kuin vuosi ( etenkin Covid19 vuoksi) jolloin piti opiskella Myös lukiossa Etänä .
Siis kerroit että olet vanha , Oletko siis Aikuislukiolainen ?
Kerro vielä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä on Enemmän kuin vuosi ( etenkin Covid19 vuoksi) jolloin piti opiskella Myös lukiossa Etänä .
Kerro vielä lisää.
Olen jo viisikymppinen. Yhdeksänkymmentä luvulla opiskelin. Olen yrittänyt muutakin opiskella, mikään ei vaan onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä lisää.
Olen jo viisikymppinen. Yhdeksänkymmentä luvulla opiskelin. Olen yrittänyt muutakin opiskella, mikään ei vaan onnistu.
Se mitä ei ole päässä on jaloissa eli mars töihin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä lisää.
Se mitä ei ole päässä on jaloissa eli mars töihin siitä.
Jaa. Ei kukaan huoli. Mulla on lisäksi skolioosi plus jalkavamma.
Annanpa pienen "onnenpotkun". Onnea tarvitset nyt elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Annanpa pienen "onnenpotkun". Onnea tarvitset nyt elämääsi.
Niin tarvitsisin. Ei ole kiva olla kotona työelämästä syrjäytyneenä vuosikymmenestä toiseen ja kuunnella miehen valitusta.
Harmi, että matikka on pakko kirjoittaa nykyisin. Silloin kun itse kirjoitin, se ei onneksi ollut. Inhosin matikkaa lukiossa.
Oisko sulla ketään, joka voisi auttaa sua matikassa, antaa ns. tukiopetusta?
Ja muista, että opiskeluissa tai töissä pärjääminen ei ole ainoa menestymisen mitta, ihmisen arvoa se mittaa vielä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä lisää.
*lohdutushali* :)
Siis et päässyt silloin aikanasi, vai oletko opiskellut nyt?
Tiesithän, että matikka ei ole enää pakollinen, jos suorittaa sen sijaan ruotsin? - Joo, tiedän, ihanaa, mutta kielet on helpompi oppia ihan vaan perslihaksilla kuin matikka. Ja ruosti on aika helppo kieli loppujen lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että matikka on pakko kirjoittaa nykyisin. Silloin kun itse kirjoitin, se ei onneksi ollut. Inhosin matikkaa lukiossa.
Oisko sulla ketään, joka voisi auttaa sua matikassa, antaa ns. tukiopetusta?
Ja muista, että opiskeluissa tai töissä pärjääminen ei ole ainoa menestymisen mitta, ihmisen arvoa se mittaa vielä vähemmän.
Ei ollut matikkaa silloin pakko kirjoittaa. En vaan päässyt niistä lyhyen matikan kursseista läpi. Otin kyllä tukiopetusta.
OK eli on Enemmän kuin vuosi, eikä COVID19 ole syy, no Et ole vanha! 50- vuotias EI ole vanha !
( Sehän on minullakin ensi vuonna edessä 50- v)
Enkä mäkään ole ylioppilas enkä ole koskaan ollut niihin , ammatteihin mihin valmistuin En ole koskaan ole ollut töissä.
Olen Markkinointi merkonomi ( viimeisin opinto 2007keväällä)
Eikä mitkään opinnot ollet helppoja eikä peruskoulussa kauan kun kiusattiin niin paljon!
Mutta HEI ÄLÄ LUOVUTA : Älä luovuta vielä , äläkä aliarvioi Itseäsi , Sinulla on Mahdollisuus opiskella muuta myös Aikuisena.
Kaikkien ei tarvitse olla ylioppilas opiskelin muuta ja on käynyt mielessä opiskella vielä muuta.
On olemassa myös Kansanopiston kursseja , niihin voi ilmoittautua .
Hyvää Vappua Sinulle , Älä nyt lannistu .
Kyllä se päivä vielä koittaa aurinko paistaa , poistuu tummat pilvet pääsi yltä! Elämässäni itse olen joutunut Pettymään paljon .
Suremaan kun on ollut mieli maassa pohjalla en ole semmoinen Helposti luovuttava tyyppi Aina kokeilen uutta opiskella tai kirjoitan runoja,
Laulan karaokea , pyöräilen .
Hiljaa hyvää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tiesithän, että matikka ei ole enää pakollinen, jos suorittaa sen sijaan ruotsin? - Joo, tiedän, ihanaa, mutta kielet on helpompi oppia ihan vaan perslihaksilla kuin matikka. Ja ruosti on aika helppo kieli loppujen lopuksi.
*ruotsi
Ja sori, sanoitkin, että yhdeksänkymmentäluvulla opiskelit. Ei ole myöhäistä lukea ylioppilaaksi nytkään, jos se sinua noin surettaa. Mieti kuinka ylpeä olisit itsestäsi jos saisit sen tehtyä!
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt opiskella muitakin ammatteja.
Pääsetkö syksyllä?