Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheeni on liian läheisissä väleissä ex-tyttöystäväni kanssa

Vierailija
29.04.2023 |

Kutsuvat hänet kaikkiin juhliin, muun muassa sisarenlasten syntymäpäiväjuhliin, vapunviettoon, juhannueksenviettoon. Ei siinä mitään, mutta minä en halua nähdä koko ihmistä tietyistä syistä.
Mielelläni osallistuisin enona ja setänä syntymäpäiväjuhliin, mutta ikävä kyllä tämän yhden ihmisen läsnäolo estää sen.
Olen kyllä kertonut perheelleni, että mitä kaikkea parisuhteessa tapahtui, mutta jostain syystä haluavat silti olla hänen kanssaan väleissä. Etenkin siskoni on, kuin paras kaveri exäni kanssa.
Hävettää jatkuvasti jäädä kaikesta pois, koska en viitsi aina sanoa syytä, miksi en pääsisi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on täysi oikeus siihen

Vierailija
2/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on täysi oikeus siihen

Toki on enkä sitä heiltä kielläkkään. Mutta sitä ei voi kieltää, etteikö se tuntuisi ikävältä minusta, kun he pitävät noin paljon ihmisestä, joka on kohdellut minua huonosti. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinä voit ihan suoraan sanoa, ettet tule siksi koska exäsi on mukana.

Vierailija
4/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Vanhempani kertoilevat minun kuulumisia hänelle ja hänen minulle, vaikka sanon, että ei saa kertoa ja en halua kuulla. Minun pitäisi vielä antaa mun lemmikkejä mun vanhemmille, jotta tämä eksä pääsisi niitä näkemään. Ollaan siis erottu 10+ vuotta sitten ja otin lemmikit eron aikoihin. Onneksi ei ole mun lapsia halunnut hänelle esitellä. Joo, muutakin rajattomuutta on ja tämä on niitä pienimpiä juttuja.

Vierailija
5/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Perheesi tekee todella kurjasti sinulle. En tiedä miten itse voisin olla yhä väleissä perheeni kanssa, jos he tekisivät minulle nuin tai miten antaa anteeksi, jos he ikinä ymmärtäisivät pyytää? Huh, kaikkea hyvää sinulle jatkoon.

Vierailija
6/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hakkasiko tyttö poikaa vai mistä kysymys.

Vierailija
7/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan mukava ex kun perheesi niin hänestä tykkää.

Vierailija
8/8 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hakkasiko tyttö poikaa vai mistä kysymys.

Ihan aikuisia ollaan jokainen. Mitään fyysistä ei ollut, mutta henkistä väkivaltaa kylläkin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi