Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet; wilmasta kysymystä?

Vierailija
27.04.2023 |

Jos vain toisella vanhemmalla wilma, toinen ei ole hankkinut omia tunnuksia. Niin jaatteko te wilmalliset tiedon toiselle huoltajalle, vai oletteko jakamatta?

Minä olen vielä jakanut viestit,tuntimerkinnät ja kokeet myös isälle. Rupee vaan ärsyttämään, kun ei ole milläänlailla viitsinyt vastata kun olen kysynyt onko hommannut oman wilman vai jaanko tiedon edelleen? Ei myöskään millään tavalla reagoi viesteihin.

Jos minusta olisi kyse, antaisin olla. Ja mielelläni olisin hänelle viestittämättä, nyt olen ajatellut, että lapsethan siinä kärsii jos vanhemmalla ei ole asioista tietoa.

Miten te muut toimitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jakanut mitään. En ole missään väleissä exän kanssa.

Vierailija
2/6 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jakaminen. Mitä isä tekee tunnuksilla kun sinulta saa kaiken tiedon vaivattomasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta exälle tunnusten jakaminen ja pyydä häntä hankkimaan omat tunnukset koulusta.

Vierailija
4/6 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen itsekkin miettinyt, että lopetan asioiden jakamisen. Hommatkoon vihdoin omat tunnukset.

Jos haluaa lapsista huolehtia, niin huolehtikoon sitten myös koulut ja harrastukset.

Siinäpä opettelee, kun ei ole aiemmin kiinnostanut.

Mutta, onko se samalla haitaksi että karhunpalvelus lapsille. Kun vanhemmalla ei ole tietoa tekemättömistä läksyistä, hölmöilyistä, kokeista, retkistä, kyselyistä... jos siis lopetan tiedon jakamisen.

Vierailija
5/6 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekkin miettinyt, että lopetan asioiden jakamisen. Hommatkoon vihdoin omat tunnukset.

Jos haluaa lapsista huolehtia, niin huolehtikoon sitten myös koulut ja harrastukset.

Siinäpä opettelee, kun ei ole aiemmin kiinnostanut.

Mutta, onko se samalla haitaksi että karhunpalvelus lapsille. Kun vanhemmalla ei ole tietoa tekemättömistä läksyistä, hölmöilyistä, kokeista, retkistä, kyselyistä... jos siis lopetan tiedon jakamisen.

Mies ei ole lapsesi. Sinun ei tarvitse paasata häntä. Sieltä wilmasta löytyy tiedot miehellekkin. Häntä joko kiinnostaa tai ei kiinnosta. Et sinä nytkään voi olla varma katsooko niitä tiedonantojasi vai meneekö kokonaan ohi.

Vierailija
6/6 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan totta. Miksipä minä hyysäisin. Kysyköön lapsilta, että näyttävät, tai hommatkoon omat tunnukset. Tai kysyköön itse, jos kiinnostaa.

Ehkä ajattelin, että tajuaa paljonko kaikkea muutakin kun ruoka ja pyykki on hoidettava kun näkee viestien yms määrän mitä wilmasta tulee. Saisi osansa niistä asioista "niskaansa"