Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarttuuko kurkun streptokokkitulehdus helpolla??

Vierailija
30.11.2006 |

Mulla oli streptokokkitulehdus ilmeisesti flunssan jälkitautina muutama viikko sitten, ja nyt mieheni sai saman, sai penisilliinikuurin siihen tänään. Tarttuuko tulehdus vielä, ja tarttuuko se helpolla? Mietin vaan, kun olen melkein koko viikonlopunt töissä ja 3-vuotias isänsä kanssa, ei olis yhtään kivaa jos lapsikin sais sen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on jopa pyörinyt ympyrää niin että sen saa aina uudelleen joltain muulta, neljän lapsen kanssa ei paljon naurata :(

Vierailija
2/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi sentään, eihän tällaisessa tapauksessa saa edes sairaslomaa koska se en ole minä tai lapsi, joka on kipeä, vaan mies....ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei kuulemmä lääkärin mukaan nosta aina edes kuumetta. Sillä vaan mietin, että jos se nyt tarttuu ja poika on vaan kitisevä ja kiukkuinen osaamatta sen kummemmin määritellä sattuuko johonkin vai ei, ei osannut puolisen vuotta sitten korvatulehduksessakaan sanoa muuta kuin että kurja olo. ap

Vierailija
4/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä se on se 1-2 vuorokautta, ei ainakaan sen pitempi.

Vierailija
5/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat ehkä myös siitä että syöminen on työlästä, nieleminenhän yleensä sattuu tuolloin niin pirusti.

Vierailija
6/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuuko turun streptokokkitulehdus helposti? Turunseudulla riehuva epidemia ;)

Avasin viestinkin ennenkuin huomasin.