Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ok harrastaa seksiä haluttomankin partnerin kanssa?

Vierailija
16.04.2023 |

Käytännössä siis on yksi ja sama haluaako hän sinua, kunhan seksi tapahtuu?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Nainen 48 v

Vierailija
2/18 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille se on ihan normaalia. Siksi ne käyvät hooooorssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Kyllä minä nyt sen verran ymmärrän, ettei maksullinen kaunotar minua halua, vaan taikinainen setämiesruhoni kuvottaa häntä. Panen silti. Rakkaussuhteessa eri juttu.

Vierailija
4/18 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hyvin haluton aviomies. Emme harrastaneet seksiä.

Vierailija
5/18 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja raicasaaa. Ja olettaa että nainen vaan "antaa". Saamatta mitään.

Vierailija
6/18 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Omat halut loppuu jos toinen ei halua.

Vierailija
7/18 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miten joku pystyy siihen. Menee itseltä täysin fiilikset, jos toinen ei halua.

Vierailija
8/18 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Kyllä minä nyt sen verran ymmärrän, ettei maksullinen kaunotar minua halua, vaan taikinainen setämiesruhoni kuvottaa häntä. Panen silti. Rakkaussuhteessa eri juttu.

Olet siis tyypillinen mies. Kuvottava. Yäk. Tuollaisten kanssa pitäisi sitten haluta jotain parisuhdetta perustaa. Elän mieluummin ilman seksiä jatkossakin. Impenä hautaan.

Vierailija
9/18 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan. Itsetyydytys on helpompaa ja paljon parempaa omin käsin.

M53

Vierailija
10/18 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja raicasaaa. Ja olettaa että nainen vaan "antaa". Saamatta mitään.

Toivottavasti sua on vedetty kuivalla kakkoseen. Se olisit ansainnut.

Vierailija
11/18 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät prostituoidut ole haluttomia harrastamaan seksiä. He haluavat tehdä sitä rahasta. Mieluummin maksaisin kuin, että kumppani suostuu kokemastaan velvollisuudesta, säälistä tms. eikä oikeasti haluaisi.

Vierailija
12/18 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo haluaa kanssani seksiä, vaikka minua ei isommin haluttaisi. Etuveijari nousee joksikin aikaa, ja se riittää. Vien vaimon loppuun käsin ja/tai suulla, itse en saa usein hommasta oikein mitään.

Vierailija
13/18 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Nuorena jo selvisi,, ettei isokaluisena voinut edes harrastaa pikaisia tai vongata vaimolta seksiä, jos vaimo ei itse ja varsinkin pillu ollut halukas ja valmistautunut yhdyntään. Ei auttanut edes liukkari,  kun ei  mahtunut sisään järkevästi. Joten seksi ei edes onnistunut vaikka vaimo  olisi hyvää hyvyyttään antanut naida.  Siksi sen jälkeen menty aina pitkän kaavan kautta, vaimon halutessa seksiä. Eli ensin vaimon täytynyt olla halukas, sitten täytynyt saada pillu tarpeeksi kiimaan, että avautunut tarpeeksi. 

Kaikella tällä oli erittäin  opettavainen puoli, on aina pitänyt saada vaimo halukkaaksi jotta seksi olisi ollut mahdollista ja  molemmille nautinto.  Siten pitänyt opetella toimimaan niin, että vaimon halut on heränneet ja hän on tehnyt varsinaiset aloitteet seksiin.  Jos ei kukko laula käskien, niin ei  kanakaan anna käskien. 

Vierailija
14/18 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan hankkia Fleshlight tai seksinukke, jos on himona panna halutonta.

Vierailija
15/18 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle se että toinen haluaa seksi minun kanssani ja kiihottuu, merkkaa vähintään yhtä paljon kuin oma himo ja kiihotus. Toki aina ei molemmat yhtä paljoa halua, mutta määrän sijaan arvostan laatua. Mieluummin harrastan seksiä itseni kanssa kuin toisen kanssa, joka ei sitä haluaisi. Sama pätee seksitapoihin, en haluaisi että toinen vastentahtoisesti suostuisi mielikseni sellaiseen, mitä ei oikeasti haluaisi tehdä.

Vierailija
16/18 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 luvun alussa olin Tampereella. Lähdettiin työporukalla keskiviikkona karaokea laulaa. Hyvä paikka en laulanut vaa keskityin virvokkeisiin. Pian tulin juttuun paikallisen neidon kanssa juominen jäi vähemmälleja juttua vain riitti. Lähin jatkoille hänen luokse ja seksi ksi se meni nainen oli liikku matta kun kysyin sattuuko lopeta ko. Ei ei jatka jatka kuului vastaus. Mutta ei liikkunut ja oli hiljaa. Hetken päästä pyysi uusinnan ja sama juttu. Oli kyllä jotenkin kauhumainen olo. Mutta mitä ei mies naisen eteen tekisi. Jouduin aamulla herää aikaisin joten poistuin. Vieläkin muistelen outoa tapahtumaa.

Vierailija
17/18 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättimela oli mukavan asuintalon sängyssä pimeessä makkarissa niin kuin mirrikin. Jättimela syttyi sykkimään makkarin sängyssä eilen vähän ennen puolta yötä. Tapahtumapaikka oli mirrillekin lähes kummastuttavan unettava paikka. Etenkin vielä kun makkarin sängynpäässä oleva kuuma ja kuivahko mirrinpuska roihahti liekkeihin vaikka ei pitänyt? No ei hätiämitiä kun jättimela kävi sammuttamassa aivan olemattoman orastavan palon alun jättimelalla. Onneksi henkilövahinkoja ei syntynyt tapahtuneesta (eikä ees lapsia..).

Vierailija
18/18 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tuolla haluttomuudella tarkoitetaan. Jos vaimo haluais antaa vaikka

ihan siksi, että olen puutteessa ja se hänelle

sopii, niin mikä ettei. Olishan tuo ihan hieno

juttu. Jos vaimo tahtois vaikka itse en niin

välittäis, niin tokihan olisin vaimon käytettävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi