Miksi kampaajat eivät suostu leikkaamaan asiakkaalle hänen haluamiaan hiuksia?
Vaan aina tyrkytetään jotain, mikä kampaajan mielestä näyttäisi hyvältä, vaikka asiakas ei itse tykkäisi. Eikö maksavan asiakkaan kuuluisi olla se, joka päättää? Ja joku voi vedota siihen, että jokainen hiustyyli on tavallaan mainos kampaajasta, eikä halua (muiden kampaajien mielestä) epäimartelevaa mainosta itsestään. Mutta miksi asiakkaan pitäisi maksaa siitä, että on kampaajan kävelevä mainos? Jos haluaa mainostaa itseään haluamansa kampauksen kanssa, niin silloin kampaaja maksaa asiakkaalle siitä, että ottaa itselleen kampaajan haluaman kampauksen. Asiakas maksaa siitä, että saa itse haluamansa kampauksen.
Kommentit (6)
Eivät osaa kuin ne muutaman mallin ja just tietylle hiuslaadulle. Paksut taipuisat hiukset ja hyvää kampaajaa ei vain tahdo löytyä.
Onneksi ymmärsin lopettaa kampaajalla käynnit 4 vuotta sitten. Heviletti rules.
M52
Eivät halua tehdä asiakkaasta kaunista.
Silloin on parempi kokeilla jotakuta toista jonka kanssa pystyy olemaan helpommin vuorovaikutuksessa.
Ne asiakkaat ei usein tajua, että esim. pidemmäksi on hankalaa leikata.
Vakituinen kampaajani muutti ois Suomesta. Nyt on menossa 27. uusi kampaajaehdokas eikä taida vieläkään jäädä vakkariksi.
Minulla on lyhyet ohuet hiukset ja olen erikseen pyytänyt muuten hyvin leikkaavia kampaajia leikkaamaan tukihiuksia ja saanut näin juuri oikean leikkauksen hiuksiini.
Kun sitten olen mennyt seuraavan kerran, asia on unohtunut eikä tukihiuksia leikata. Tukka lässähtää ennen kotiin ehtimistä.
Eivätkö nuoremmat kampaajat saa opetusta, miten minkäkin lainen kuontalo tulisi leikata.
Osannevat leikata vain näitä pitkätukkaisia nuorten naisten latvoja.