Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään kokemuksia kuukautisten siirtämisestä keltarauhashormonilla?

Vierailija
15.04.2023 |

Siirtyikö niin kuin piti ja milloin sitten alkoi seuraavat menkat?
Haluaisin kesäkuun menkat siirtää reissun takia. Kannattaisikohan siirtää jo toukokuun menkkoja vai vasta sitten ne reissuun osuvat?
Saako reseptin miten helposti?

Kenelläkään kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siirtää vasta ne kuukautiset mitkä haiuaa siirtää. Vaikuttaa hormoneihin eli kannattaa varautua tunteikkaisiin hetkiin. En tiedä miten helposti reseptin saa normaalisti, minulle puoliso määräsi.

Vierailija
2/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa siirtää vasta ne kuukautiset mitkä haiuaa siirtää. Vaikuttaa hormoneihin eli kannattaa varautua tunteikkaisiin hetkiin. En tiedä miten helposti reseptin saa normaalisti, minulle puoliso määräsi.

Mutta eikö silloin kannata siirtää juurikin edelliset jos ne tietää tunteikkaita hetkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmöityshoidossa olen siirtänyt.

Nuorena siirsin kerran tai pari ehkäisypillereillä. En muista pitikö vaan jättää tauko pitämättä pillereistä.

Vierailija
4/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmöityshoidossa olen siirtänyt.

Nuorena siirsin kerran tai pari ehkäisypillereillä. En muista pitikö vaan jättää tauko pitämättä pillereistä.

Minulla ei ole mitään pillereitä käytössä, niin täytyisi tuolla keltarauhashormonilla siirtää.

Mietityttää vain että uskallanko jättää siirron kesäkuulle. Jos ne ei siirrykään tai jos niistä tulee jotain pahoja sivuvaikutuksia. Mutta jos siirrän jo toukokuussa niin milloin ne kesäkuun menkat tulee

Ap.

Vierailija
5/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö silloin kannata siirtää juurikin edelliset jos ne tietää tunteikkaita hetkiä

Ei kannata jos haluaa olla mahdollisimman varma että haluttuna ajankohtana ei ole kuukautisia. Seuraavat kuukautiset eivät ole täysin ennustettavat.

Vierailija
6/6 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta saanen kysyä. Ilmeisesti kannattaa varata aika yksityiseltä vaan pääseeköhän tk-lääkärille tällaisessa? Kuinka pitkä lääkäri aika pitää varata (pitääkö tehdä tutkimuksia vai riittääkö lääkärin haastattelu) Minulla ei ole lääkärikontaktia työterveyshuollon ym. kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän