Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksisuuntaista sairastavat

Vierailija
10.04.2023 |

Miten pystytte elämään vanhojen sekoilujen kanssa? Esim. kun maniassa olette sekoilleet miesten kanssa tai sössineet rahat? Itsellä menossa masennuskausi, ja tuntuu ettei tästä häpeästä selviä koskaan. Ja kyllä on lääkitys, mutta oireilen silti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut itselleni anteeksi sekoiluni ja niin ovat läheiseni myös. En elä menneessä vaan menen eteenpäin siinä. Aika myös auttaa parantamaan sisäiset haavat.

Vierailija
2/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että aika auttaa. Viimeisimmät sekoilut vaan olivat niin noloja, että tuntuu, ettei kukaan voi olla näin hölmö. Onneksi hävitin vain olemassa olevat rahat, etten ottanut velkaa. Mutta nämä miesjutut....en tiedä mitä oikein kuvittelin tekeväni puolet itseäni nuoremman miehen kanssa. Sen kaverit nauroivat minulle ihan avoimesti. Tietääkö joku helpottaako tämä tauti kun ikää tulee lisää? Olen jo yli nelikymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis ap

Vierailija
4/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko teillä sairauteen ilkeys?

Vierailija
5/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helpota. Unohda vaan vanhat sekoilut.

Vierailija
6/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtämällä, että ne sekoilut on johtuneet sairaudesta, eikä niitä saa tekemättömäksi, vaikka kuinka kieriskelisi itsesäälissä. Anna itsellesi anteeksi, hyväksy, että kaksisuuntainen vie välillä liian lujaa, mutta älä jää vatkomaan niitä. Mene päivä kerrallaan, vain se päivä, mikä on nyt. Lääkkeitä kannattaa tarkistaa, jos alituiseen menee ylös alas. Tiedän, ei ole helppoa, kun välillä on kuin vetäisi kivirekeä, ja välillä ei mistään ennätä ottaa kiinni.

Vierailija
7/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko teillä sairauteen ilkeys?

Ei mulla ainakaan.

Vierailija
8/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on bipolaarinen, mutta taidan olla siitä harvinainen yksilö etten ole sekoillut mitään; ei raha-asioiden sössimistä, ei pettämisiä. Olen siitä kyllä erittäin kiitollinen.

Vierailija
9/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. En ole mielestäni kyllä ilkeä edes maniassa, mutta suorasanainen kyllä, ehkä se on vähän samaa. Minulla on pidentyneet nämä masennuskaudet, eli tätä tuskaa kestää kauan. Joskus on kyllä ihan tasaistakin eli ns. normaalia. Täytyy kysyä kun joskus taas pääsee lääkäriin niin lääkityksestä. ap

Vierailija
10/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeillä on vain vaikutuksia. Ei sivuvaikutuksia. Katsokaa, lääkefirma tuottaa pillerin. Lääkefirma lupaa parannuksen. Mahdolliset ikäväksi koetut vaikutukset pistetään ranskalaisin viivoin sivuvaikutuksiksi.

Näin ihmiset syövät sontaa.

Vierailija
11/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla epävakaudessa samat ongelmat. Viimeksi sössin asiani joutumalla oikeuden eteen ja maksoin virheistäni kalliisti. :(

Vierailija
12/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nuo lääkärien myöntämät lääkkeet auta melkein mitään.

Vierailija
13/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika, se on ainakin itsellä auttanut eniten. On raha ja seksi sekoiluja. Ja se armo itseä kohtaan että johtuu sairaudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi