Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan seurustellut ruotsalaisen miehen kanssa?

Vierailija
09.04.2023 |

Millainen on kumppanina? Onko luotettava? Ei petä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin naismaisia että ikinä en huoli . Puuttuu miehisyys ja ovat raukkamaisia sekä helvetin pihejä. Komeita katsottavia mutta kun oppii tuntee luonteen rapisee kuorikin. 

Oisko maailman heikoimpia miehiä. 

Vierailija
2/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin naismaisia että ikinä en huoli . Puuttuu miehisyys ja ovat raukkamaisia sekä helvetin pihejä. Komeita katsottavia mutta kun oppii tuntee luonteen rapisee kuorikin. 

Oisko maailman heikoimpia miehiä. 

Oon jo kokenut sen luonteen, olen kuullut että ne osaa olla aika aggressiivisia naisia kohtaan. Seksi on kyllä hyvää, ehkä juuri sen takia? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

t: Markku 54v

Vierailija
4/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku 54v kirjoitti:

Olen.

Piditkö? Mikä oli hyvää, mikä huonot puolet? Minun mielestä se että aina teeskennellään ja miellytetään kaikkia .Tekopyhiä. 

Vierailija
5/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markku 54v kirjoitti:

Olen.

Piditkö? Mikä oli hyvää, mikä huonot puolet? Minun mielestä se että aina teeskennellään ja miellytetään kaikkia .Tekopyhiä. 

Vastaan näni: Minä en ole nirso, joten minulle kelpaa lähes kuka tahansa mies. Kovimmassa läheisyydenkaipuussa olen joskus turvautunut jopa naisiin.

Vierailija
6/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, olimme monta vuotta yhdessä. Hän on yksi parhaista miesystävistä, joita minulla on ollut.

Vierailija
7/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kansallisuudesta voi sanoa pettääkö. Uskon että ovat samanlaisia suomalaisten kanssa, mutta vähemmän väkivaltaisia naisia kohtaan kuin suomalainen mies tilastojen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan