Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kummajainen kun löydän itseni olemasta samaa mieltä eri asioista kaikkien suurehkojen puolueiden kanssa

Vierailija
08.04.2023 |

En ole löytänyt poliittista kotia ilmeisestikään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
2/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Puolueet muistuttavat erittäin paljon toisiaan, joten luonnollisesti löytyy samoja ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, riippuen asiasta minäkin löydän jotain yhteistä melkein jokaisen puolueen kanssa.

Kristilliset menee mun makuun liian äärioikeistoon, on kauimpana musta.

Persut on aivan liian konservatiivisia mulle, mutta on heilläkin asioita joista olen samaa mieltä.

Kokoomus ehkä lähimpiä, tykkään heidän kaupunkipolitiikasta ja yrittäjyys- ja taloudenpito painotuksista. Ongelmana heillä on liian tiivis yhteys EK ja lobbareihin, äänestäjät unohtuu.

Keskustasta tykkään perhepolitiikasta. Demarit on liikaa kiinni ay:ssä ja pitää kiinni liikaa vanhanajan työelämästä, ei ole kehityspuolue. Demareilla on siis hyviä arvoja, mutta ei keinoja niiden toteuttamiseen.

Vihreät toimii enemmän kuin etujärjestö tai liike, heillä on paljon periaatteita, ei yhteistyökykyä.  Mulla oli korkeat odotukset Ohisalolle, mutta ei ole lunastanut niitä. Niinistön aikana menivät enemmän yleispuolueen suuntaan, nyt taas etujärjestö.

Vasemmistoliitolla on paras puheenjohtaja, selkokielinen ammattilainen  joka perustelee kantansa. Muuten, no ei vaan nappaa. Vaari opetti kaksi asiaa elämässä pese aina hampaasi, äläkä koskaan usko kommunistia.

Olen siis äänestänyt useampaa puoluetta vuosien kuluessa. KD ja Vasemmistoliitto taitaa olla ainoat puolueet jota en voisi kuvitella äänestäväni, liian ääripäissä.

Vierailija
4/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihan normaalia? Itse äänestän aina sitä puoluetta, joka kyseisissä vaaleissa saattaisi ajaa sillä hetkellä hyvänä pitämiäni asioita. Jos mitään ihmeellistä ei ole ilmoilla, olen äänestänyt mm. Piraattipuoluetta, demareita, vihreitä ja jopa kristillisiä kerran. Kokkarit ja persut ovat jotenkin liian juntteja, itse en meinaa millään taipua kummankaan perusteeseihin, jotka vaikuttavat vain lyhytnäköisen itsekkäiltä. Näissä vaaleissa tosin melkein äänestin kokoomusta.

Vierailija
5/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt persuja, vihreitä, kokoomusta ja liike nytiä.

Vierailija
6/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliittista kotia välttämättä löydy. Riittää, että valitsee sen vähiten huonoimman.

Vierailija
7/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä puolueen kannattajiin kuulun, koska en seuraa politiikkaa.

Vierailija
8/8 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki että ajattelee itse, eikä usko annettua narratiivia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän