ebookers asiakaspalvelu
Löytyisikö ketään kokemusasiantuntijaa kertomaan, miten ebookersin saa reagoimaan reklamaatioon ja maksamaan asiakkaalle hänelle kuuluvan hyvityksen? Myös ebookersin nykyiset ja entiset työntekijät voivat vastata, tehän varmaan prosessin parhaiten tunnette.
Sähköposteihin ei vastata, puhelinsoitto on ajanhukkaa, linkedinin kautta firmaan ei saa yhteyttä.
Sähköposteihin tulee uudestaan ja uudestaan sama konemainen vastaus, että tapauksenne on siirretty eteenpäin ja siihen vastataan 72 tunnin kuluessa. Ei muuten vastata. Ei 72 tunnin kuluessa, ei viikon kuluessa, ei kuukauden kuluessa eikä senkään jälkeen. Asiakaspalvelunumeroon soittaminen on vain pään lyömistä seinään, asiakasta siirrellään toiselta työntekijältä toiselle ja jätetään aina välillä kuuntelemaan kymmeniksi minuuteiksi jonotusääntä. Lopulta puhelu mystisesti katkeaa, jolloin asiakas joutuu aloittamaan koko kierroksen alusta. ( Puhelin keksitiin jo 1800-luvulla, joten puheluiden ei pitäisi nykypäivänä sattumalta katketa, kyllä ne ihan tarkoituksella. katkaistaan)
Ei sieltä todellakaan vastata ikinä mitään. Mutta jos maksoit luottokortilla, voit hakea korvaukset luottokorttifirmalta. Se onkin ainoa keino saada rahansa takaisin tuolta yritykseltä, ellei sitten lähde oikeusteitse asiaa hoitamaan. Sitähän nämä ebookersin työntekijjät, joita jostain kummallisesta syystä kutsutaan asiakaspalvelijoiksi, eivät sinulle kerro.
Yrityksen reklamaatioiden hoitamisen strategia perustuu vain ja ainoastaan asiakkaan pompottelemiseen ja uuvuttamiseen systeemin rattaassa. Ja muuten, luottokorttifirma ei ole vastuussa muista kuluista, joita reklamaation hoito sinulle aiheuttaa, joten esim. puhelinkuluja ne eivät korvaa. Eli asiaa ei todellakaan kannata hoitaa puhelimitse! Vaikka puhelusta meneekin "vain" paikallispuhelumaksu, niin siitäkin kertyy jo iso summa, kun sinua pompotellaan tuntikausia "asiakaspalvelijalta" toiselle.