Vaimon äänet orkun aikana
Mites teillä, huohottaa, valittaa, huutaa, inisee? Mulla ex valitti ihan kuin sattuisi, nykyvaumo taas huuttaa Aaaahhh Aaaahhh Aaaaaa todella kovaa. Asutaan omakotitalossa mutta kunnollannyökylässä tuttujennluona bähän nolo koska ei ole hiljaa
Kommentit (10)
Kyllä naisen pitää olla hiljaa, muuten mies luulee naisen nauttivan ja saattaa pyytää vastapalvelusta. Eihän se noin käy.
Muutama on jäänyt mieleen. Eräs tyttöystävä hoki useimmiten uijui, uijui, uiiii, uiijui. Yksi hoito taasen a, ai, a,ai. Ja vielä eräs joka viskoi päätään edestakaisin pitäen ääntä kuin olisi nenäänsä selvittänyt ja niellyt rää'än. Muut on aika normaaleja olleet tuhinoineen ja hytkymisineen.
Eräs nytkyjä kyllä jäi mieleen. Hän kiljaisi ja nyki ja vapisi niin holtittomasti että piti pitää lanteen luista kiinni että kalu pysyy sisällä. Tämän kanssa lensi lasti ihan älyttömänä.
Kysyin just mieheltä, mitä sanon; kuulemma pane,pane, auta, tai anna anna plus jotain joka ei tarkoita mitään.
Minun emäntä sanoo ynnnhh.. ynnnh... uuuuuhh lauetessaan ja hengittää sitten raskaasti. Pillu tarraa kiinni ja kasvoilla on jännä hämillinen hymy punehtumisen kera. Tosi söpöä. Useimmiten sitten pieni tauko patukka sisässä että rouva toipuu ja sitten lastit sisään hänen syöttäessä vastaan.
Naisilla on tuhat ja yksi tapaa saada orgasmi, siihen kun miehillä tiettävästi on se pari työntöä ja tuijotus. Mulle on sattunu naisia laidasta laitaan. On ollut keuhkonsa pihalle huutajia ja reuhtojia ja joku sellainen etten ollut varma kuolikko se.
Naisilla on tuhat ja yksi tapaa saada orgasmi, siihen kun miehillä tiettävästi on se pari työntöä ja tuijotus. Mulle on sattunu naisia laidasta laitaan. On ollut keuhkonsa pihalle huutajia ja reuhtojia ja joku sellainen etten ollut varma kuolikko se.
eräs lapsia saamaton nainen huusi ei ei ei ei huutoa ennenkuin orkku irtosi siltä, sit se alkoi nauramaan aina
toinen muija ei pitänyt oikeestaan mitään ääntä vaikka kuinka paukutti sitä joka asennossa.
kolmas huusi ennen orkkuaan että apua apua jne ja sitten korinaa
neljäs nainen ähisi ja ähisi ja väänteli naamaansa kunn sai ratsastettuaan orkkua itelleen.
viides likka huusi aina kun muna meni sisään että ah ah ah ah ah ah aaah