Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon äänet orkun aikana

Mike
27.03.2023 |

Mites teillä, huohottaa, valittaa, huutaa, inisee? Mulla ex valitti ihan kuin sattuisi, nykyvaumo taas huuttaa Aaaahhh Aaaahhh Aaaaaa todella kovaa. Asutaan omakotitalossa mutta kunnollannyökylässä tuttujennluona bähän nolo koska ei ole hiljaa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs  lapsia saamaton nainen huusi ei ei ei ei huutoa ennenkuin orkku irtosi siltä, sit se alkoi nauramaan aina

toinen muija ei pitänyt oikeestaan mitään ääntä vaikka kuinka paukutti sitä joka asennossa.

kolmas huusi ennen orkkuaan että apua apua jne ja sitten korinaa

neljäs nainen ähisi  ja ähisi ja väänteli naamaansa kunn sai ratsastettuaan orkkua itelleen.

viides likka huusi aina kun muna meni sisään että ah ah ah ah ah ah aaah

Vierailija
2/10 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen pitää olla hiljaa, muuten mies luulee naisen nauttivan ja saattaa pyytää vastapalvelusta. Eihän se noin käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän nainen ääntelee, sitä kiihottavampaa se on.

Vierailija
4/10 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisihan sitä eukkoaankin, mutta kun se saatana nauttii siitä!

Vierailija
5/10 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama on jäänyt mieleen. Eräs tyttöystävä hoki useimmiten uijui, uijui, uiiii, uiijui. Yksi hoito taasen a, ai, a,ai. Ja vielä eräs joka viskoi päätään edestakaisin pitäen ääntä kuin olisi nenäänsä selvittänyt ja niellyt rää'än. Muut on aika normaaleja olleet tuhinoineen ja hytkymisineen.

Eräs nytkyjä kyllä jäi mieleen. Hän kiljaisi ja nyki ja vapisi niin holtittomasti että piti pitää lanteen luista kiinni että kalu pysyy sisällä. Tämän kanssa lensi lasti ihan älyttömänä.

Vierailija
6/10 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään

Vierailija
7/10 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin just mieheltä, mitä sanon; kuulemma pane,pane, auta, tai anna anna plus jotain joka ei tarkoita mitään.

Vierailija
8/10 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun emäntä sanoo ynnnhh.. ynnnh... uuuuuhh lauetessaan ja hengittää sitten raskaasti. Pillu tarraa kiinni ja kasvoilla on jännä hämillinen hymy punehtumisen kera. Tosi söpöä. Useimmiten sitten pieni tauko patukka sisässä että rouva toipuu ja sitten lastit sisään hänen syöttäessä vastaan.

Vierailija
9/10 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tuhat ja yksi tapaa saada orgasmi, siihen kun miehillä tiettävästi on se pari työntöä ja tuijotus. Mulle on sattunu naisia laidasta laitaan. On ollut keuhkonsa pihalle huutajia ja reuhtojia ja joku sellainen etten ollut varma kuolikko se.

Vierailija
10/10 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tuhat ja yksi tapaa saada orgasmi, siihen kun miehillä tiettävästi on se pari työntöä ja tuijotus. Mulle on sattunu naisia laidasta laitaan. On ollut keuhkonsa pihalle huutajia ja reuhtojia ja joku sellainen etten ollut varma kuolikko se.