Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia teillä on rajattomista ihmisistä? Ylilyöntejä?

Vierailija
25.03.2023 |

Mulla esimerkiksi ihan vain kaveri, hän suuttui kun en vastannut puhelimeen HETI kun hän soitti. Olin elokuvissa eli en siellä katsonut kännykkää jatkuvasti niin oli tullut pari puhelua ja sitten viestejä ensin "Olen huolissani, mikset vastaa?? Onko jotain sattunut??" ja seuraavaksi "Mitä pahaa olen tehnyt kun et vastaa??" ja olin tosiaan vain pari tuntia tavoittamattomissa. Tuon jälkeen en ole enää ollut missään yhteyksissä (tapahtui joskus syksyllä). Oli jo aikaisemminkin vastaavia ylikävelyjä niin oli hyvä syy viimein vetää peli poikki kokonaan.

Ärsyttää jo tuo että minä olen hänen mielestään jotenkin sellainen persoona (?) että minusta kuuluu huolestua jos ei saa kiinni. Olenko siis hänen mielestään jotenkin arvaamaton jolle sattuu ja tapahtuu onnettomuuksia enkä ihan normaali kunnon kansalainen jolla on kaikenlaista harrastusta ja tekemistä eikä aina jouda vastaamaan puhelimeen? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä onnettomuuksia voi sattua ihan kaikille, myös tavallisille kansalaisille.

Vierailija
2/4 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tuttu joka on aina tavoitettavissa. Kun ei käy missään vaan päivystää somessa yleensä aina. Näin on ollut jo vuosia. Sitten kun ei yhtäkkiä siellä olekaan vastaamassa tms. niin tulee tunne että onko sattunut jotakin. Sitä on vaan tottunut että se siellä päivystää päivästä toiseen niin on sitten yllättäen outoa jollei siellä olekaan tms.

Eli kyseessä on tottumiskysymys pitkässä juoksussa. Totta kai kaikilla on muutakin elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä onnettomuuksia voi sattua ihan kaikille, myös tavallisille kansalaisille.

Tietenkin voi mutta on aika kaukaa haettu että kanssasi tasa-arvoisen kaverin täytyy olla jatkuvasti tavoitettavissa tai sitten hänelle on sattunut jokin onnettomuus jos et saa aikuista, ihan työssäkäyvää, perheellistä, ihmistä 2 tunnin sisällä kiinni ja siitä saadaan hysteerinen kohtaus.

Vierailija
4/4 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi tuttu joka on aina tavoitettavissa. Kun ei käy missään vaan päivystää somessa yleensä aina. Näin on ollut jo vuosia. Sitten kun ei yhtäkkiä siellä olekaan vastaamassa tms. niin tulee tunne että onko sattunut jotakin. Sitä on vaan tottunut että se siellä päivystää päivästä toiseen niin on sitten yllättäen outoa jollei siellä olekaan tms.

Eli kyseessä on tottumiskysymys pitkässä juoksussa. Totta kai kaikilla on muutakin elämää.

Minä taas en edes ole päivystämässä someissa tms että voisi verrata aikaisempaan käyttäytymiseen. Mutta tuossa sinunkin esimerkissä huolen herääminen HETI tuntuu aika ylimitoitetulta reaktiolta. Jos siis kaverisi ei vaikka laitakaan postaukseesi sydäntä niin soitatko 112?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme