Siis miten kukaan voi edes kuvitella, että Charlene rakastaisi Albertia?
Kommentit (22)
Mistä sitä koskaan tietää, kuka ketäkin rakastaa.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi Charlene meni naimisiin Albertin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No jos ahdistuneena itkee omissa häissään ja on kaikissa yhteisissä valokuvissa sen näköinen kuin olisi juuri sairastunut mahatautiin, niin ei se minusta kuvasta kovin leiskuvaa rakkautta.
Charlene-parka, olen ollut hänen puolestaan surullinen siitä asti, kun meni naimisiin. Sai kuitenkin kaksi ihanaa lasta, jotka on varmasti tuoneet hänelle edes hieman onnea.
Minä ainakin rakastan rumaa, lyhyttä, kaljua, helvetin vanhaa miestäni. Mutta toisaalta hänellä ei ole lehtolapsia joka niemessä ja notkossa, ja muutenkin on mukava tyyppi.
Eikö se ole lesbon ja homon kulissiliitto
Vierailija kirjoitti:
Huhut kertovat, että yritti karata häistänsä, mutta turvamiehet ottivat kiinni hänet.
Albertin oli pakko mennä naimisiin, ja saada virallisia perillisiä, muuten Monacon ruhtinaskunta ei olisi kohta ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhut kertovat, että yritti karata häistänsä, mutta turvamiehet ottivat kiinni hänet.
Albertin oli pakko mennä naimisiin, ja saada virallisia perillisiä, muuten Monacon ruhtinaskunta ei olisi kohta ollut.
Kyllä minä rakastaisin tuollaisella varallisuudella varustettua miestä. Charlene on kiittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kumma on, jos ei missään vaiheessa sen verran saanut suukapulaa irti, että olisi voinut huutaa apua. Vaikka häissänsä.
Huoh. Charlene on kuin ilmetty Grace Kelly. Ja Albert on komea, nyt vaan ylipainoa.
Mikä idiootti tuo Charlene on jos ei edes pakoon pääse :D voi hyvää päivää
On siinä jotain hohtoa, sentään Grace Kellyn poika. Olisitteko itse hyvin töykeitä jos esim. Marilyn Monroen poika tulisi iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ahdistuneena itkee omissa häissään ja on kaikissa yhteisissä valokuvissa sen näköinen kuin olisi juuri sairastunut mahatautiin, niin ei se minusta kuvasta kovin leiskuvaa rakkautta.
Charlene-parka, olen ollut hänen puolestaan surullinen siitä asti, kun meni naimisiin. Sai kuitenkin kaksi ihanaa lasta, jotka on varmasti tuoneet hänelle edes hieman onnea.
Kai itkit vuolaasti Dianan ja Charlesin häitä katsoessasi ? Nyt Kallella lempi leiskuu ja näkee ihan päältä, täh? En kyllä viitsi tunteilla yhtään ruhtinaitten ja kuninkaitten avioliitoista ja rakkauksista.
Onko hänet pakotettu naimaan yksi maailman rikkaimmista miehistä? Luulen, että hän on narkki.
No ihan saisi itse katsoa peiliin. Jo ennen heidän suhdettaan oli huhua miehensä aviottomista mukuloista. Joo mies petti tosiaan heidän suhteen aikanakin (sai jopa lapsen) mutta mitä muuta voi olettaa miehestä, jota on aina tituleerattu playboyksi? Ei ne muutu kenenkään vuoksi. Charlene kyllä tiesi kuvion. Voiko joku muka olla noin naivi.
Nyt eletään kuitenkin 2020-lukua ja kyseessä ei ole mikään muslimi valtio. Eron saisi, jos olisi valmis kantamaan sen seuraukset. Lapsia tuskin saisi kokonaan itselleen. Häntä ei tarvitse sääliä. Korkeintaan mt-ongelmiensa vuoksi, mutta niihinkin on saanut parasta Sveitsiläistä hoitoa yltäkylläisyyden keskellä. Homma eroaa hyvinkin paljon ihan taviksen oloista. Charlene itse astui kultaiseen häkkiinsä ja heitti avaimet pois. Alttarillakin voi avata suunsa ja juosta pakoon. Tuskin häntä siihen olisi ammuttu.
Ymmärrän että Allun piti saada myös virallisia lapsia, mut miksi just tuon naisen kanssa? Luulisi et olisi joku vapaaehtoinen löytyny.
Oli uimari ja kaipasi vakautta uintiuran jälkeen. Päätti mennä naimisiin mutta sitten kuuli Albertin lehtolapsesta ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai itkit vuolaasti Dianan ja Charlesin häitä katsoessasi ? Nyt Kallella lempi leiskuu ja näkee ihan päältä, täh? En kyllä viitsi tunteilla yhtään ruhtinaitten ja kuninkaitten avioliitoista ja rakkauksista.
En, koska olin Dianan ja Charlesin häiden aikaan vasta parivuotias. Aika moni täällä palstaileva ei ollut silloin vielä syntynytkään.
Joku sopimusliittohan tuo on. Käynyt sääli Charlenea koko ajan.