Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö Cultivators-hiusväriä?

Vierailija
24.03.2023 |

Tiedoksi vain, että kun huuhtelet värin pois voit käyttää shampoota, vaikka ohjeessa kielletään. Sillä lailla saa kivemman tuntuiset hiukset ja haju laantuu.

Olen kokeillut shampoopesulla ja ilman. Tulos on yhtä hyvä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän. Sekoitan mieleisen värin. Monet sävyt on yksinään ihan liian punaisia.

Vierailija
2/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään brown sävyllä. Olen tykännyt, ja hiukset ovat paksummat ja kiiltävämmät kuin koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese shamppoolla, mutta laitan aina värjäyksen päätteeksi hoitavan hiusnaamion niin jää pehmeämmäksi ja paremman hajuiseksi.

Vierailija
4/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian kultivoitunut moiseen moukkamaisuuteen.

Vierailija
5/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan värjännyt kulmakarvoja noilla samaan aikaan? Kun olen allerginen normiväreille ja haluaisin kulmatkin värjätä.

Vierailija
6/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän hyvin tarttuu tuo Cultivators hiuksiin ja yllättävän hyvin peitti harmaatkin, kun kerran kokeilin.

Sen hajun takia en halunnut jatkaa käyttöä, mutta voisiko hiukset oikeasti pestä heti käytön jälkeen?

Millä shampoolla ap on pessyt hiukset?

Olen ollut siinä käsityksessä, että jos hiukset heti pesee, niin väri ei tekeydy, eikä syvene seuraavien päivien aikana.

Vierailija
7/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan värjännyt kulmakarvoja noilla samaan aikaan? Kun olen allerginen normiväreille ja haluaisin kulmatkin värjätä.

Jossain sivulla luki ettei sovellu kulmien tai ripsien värjäykseen. Kaikki kulmavärit taitaa olla hapetteita, että miten allerginen ne sitten värjää. Ihme ettei ole "kasvikulmavärejä".

Vierailija
8/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yritin. Ensin chestnut brown - sinivihreät kulmakarvat. Mahogany värillä päälle tuli ruskeat. Seuraavalla kerralla yritin pelkällä mahoganyllä - porkkananoranssit.

Eli kannattaa varautua säätämään, ainakin jos on lähes valkeat kulmat kuten mulla on 🥹