Hi! Kaikki te Kansasin erityisesti Missourin alueen äidit!
Olen muuttamassa sinne seudulle pian kahden lapsen ja mieheni kanssa.Olemme kaksi-kolmi-kielinen perhe eli meiltä kaikilta englanti sujuu oikein hyvin ja muuta kielitaitoa löytyy myös. Ikää perheemme jäsenillä on 6-30v. Olemme asuneet ennenkin ulkomailla. Olisi ihanaa tutustua teihin muihin paikaillisiin ja kuulla ja vaihtaa kuulumisia. Jään odottamaan yhteydenottoa& meiliosoitetta!
T: Anna
Kommentit (3)
Mielessa kiitaa yhta sun toista uutta osavaltiota kohtaan ja toki haluan olla teidan tukenanne ja toivottavasti te myos minun. Jaan odottamaan mita mielessane pyorii, doonan@.
oille kuuluu! Selvasti hyvaa!
Itse vietan vapaa-iltaa ja nautiskelen tassa toista kuohuviinilasillista.
Lapset on isovanhemmilla hoidossa.Meilla on myos lapsenhoitaja. Kertokaa teidan kuulumisia& nauttikaa olostanne!!!T:Marsi
Taidan asua aika lähellä hakemaanne paikkaa ja olisin todella kiinnostunut tutustumaan teihin. Itselläni on kolme lasta iältään 2-8v ja tarkoittaa että nuorimman kanssa olen kotona ja kaksi vanhinta on päivät jo poissa kotoa. Yhdysvalloissa olen asunut viisi vuotta eli meidän kaksi ekaa lasta on syntynyt muualla kuin täällä. Kansasissa olemme asuneet kaksi vuotta. Ottakaa yhteyttä heti kun voitte& have a nice weekend! T. Marsi