Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin kysyä millaisia muistilistoja muut tekevät

mie vaan
20.03.2023 |

Hei te kaikki!

Olen seitkytluvulla syntynyt nainen ja tietyllä tapaa pidän jännänä tätä omaa nykyistä taipumusta tehdä listoja. Mulla on siis tietokoneella notepadissa kauppalista, jota päivitän.
Viime aikoina oon alkanu enemmän jä enemmän tehdä niin et istun tietokoneella ja listaan mitä aineksia keittoon tänään tulee ja mitä muuta ehkä pitäis hoitaa :)
Onko kukaan joka tunnistaa tekevänsä jotain samantyyppistä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tilaukset, maksutavat ja pvm nämä kirjaan.

Vierailija
2/6 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaikka minkälaisia listoja.

Koneella käytän Trillium-nimistä muistiinpano-ohjelmaa, se on kiva kun tykkään rakenteesta miten muistiinpanot on, ja siinä olisi kaikkia kivoja ominaisuuksia joita en vielä ole käyttänyt.

Vihkoon teen tietysti kauppalistoja, mutta myös suunnitelmia tulevista hommista. Silloin tällöin teen listan kertyneistä pikkuhommista, esim. pankkiasiat tai liittymäjutut

Päivän työtehtävätkin listaan usein paperille vaikka ne on koneella tehtäväboardilla, jotenkin on konkreettisempaa listata ne paperille

N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lista jota käytän on kauppalista. Yleensä käsin kirjoitettuna tyhjästä kirjekuoresta leikattuun palaseen.

Vierailija
4/6 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ilmoitustaululla lista, johon merkitsen muistissa ollessa esim. apteekista ostettavat tavarat, niin sinne ei tarvitse sitten jotain unohtunutta tuotetta mennä erikseen ostamaan.

Ruokapöydällä on lehtiö, johon kirjoitan lopussa olevat tuotteet, että muistan ostaa kaupassa käydessäni.  Nyt näkyy olevan ketsuppi ja maissitärkkelys listalla.

Vierailija
5/6 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iphonen Muistiinpanot jatkuvasti käytössä. Siellä on kauppalistat, urheiluvälinelistat reissuille, mitä vien seuraavan kerran mökille, mitä ostetaan apteekista kun pitää mennä, rautakaupan lista. Lisäilen aina asiat listalle kun muistan, joten sit kun menen vaikka rautakauppaan, lista on valmiina mitä kotiin tarvitaan. Kaupan ostoslista on käytännössä napautettava lista, jonka aina naputtelen kohta kohdalta tehdyksi, kun käyn kaupassa.

Samoin töissä on muistilistat eri töiden etenemisestä ja tarvittavista asioista.

Vierailija
6/6 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Threadin aloittaja vielä täällä, haluasin lisätä että itsereflektio kertoo että on keski-ikä ja viiniä tulee juotua vähän liikaa. Nämä siis ehkä syitä että tulee listailtua paljon asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi