Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko saada varoituksen töissä jos..

Vierailija
18.03.2023 |

Uusi työntekijä määräilee vanhaa, ja yrittää lennosta keksiä uutta sääntöä kiireessä, jota ei pysty toteuttamaan, ja uusi työntekijä alkaa huutamaan tälle vanhalle, ja huutaminen ei lopu, ja lopulta vanha menettää hermot ja puolustautuessaan sanoo "Minä olen vakituinen työntekijä, ollut talossa sen ja sen verran, ja osaan työtehtäväni hyvin. Anna minun tehdä työni rauhassa!!"

Pomo väittää, että tuo lause tarkoittaa, että vanha VÄHÄTTELEE uutta?? :D

Mitä mieltä olette?

Mun mielestä sairas työpaikka.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi uusi arvostelee vanhan ulkoista olemusta, mm. vaatteita, painoa, jne, sekä uskontoa jne, ja kun tämä vanha toteaa olevansa ylpeästi omassa kotimaassaan, tämä uusi, joka sattuu olemaan ulkomaalainen ,vetää rasistikortin esiin.

Ja pomon mielestä ilmeisesti ulkomaalaiset saa haukkua suomalaisen painoa, vaatteita jne, koska "ne on faktoja tai maku asioita!!" Mutta kertoessaan että hän on suomalainen, tarkoittaa se automaattisesti vihaa muita kohtaan ja se on RASISMIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Eli omaa etnistä taustaa ei saa sanoa ääneen, ettei joku loukkaannu! Sen sijaan muiden painoa saa arvioida ääneen, saa haukkua ja vvaikka mitä ulkonäköä, jos se haukuttava on kantasuomalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla