Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haenko sairaslomaa?

Vierailija
18.03.2023 |

Teen vuorotyötä. Montaa asiaa tehdään samaan aikaan, stressi on ainakin mulla kova. Tuntuu, etten muista ja osaa mitään, ahdistaa, koitan jotenkuten taiteilla 8h työpäivän. Unensaaminen kestää kun vielä kotonakin työasiat pyörii päässä. Töissä tulee virheitä, kun asiat eivät vaan pysy päässä. Hävettää, kun työ on kuitenkin aika yksinkertaista ja olen työskennellyt siellä senverran kauan että asiat pitäisi osata. Tuntui, etten osaa mitään, ei mitään motivaatiota ja että kaikki pitää mua ihan paskana.

Työtä piti keventää, ja niin kävikin. Samaa hommaa, mutta kevennettyä. Huomasin että ei mun osaamisessa mitään vikaa ollutkaan vaan se stressi sekoittaa kaiken. Löysin työmotivaation ekaa kertaa, tunsin osaavani kun sai rauhassa keskittyä tekemiseensä.

Mut siirrettiin vanhoihin hommiin, kun oli työvoimapulaa ja heti palasi paha olo, unettomuus ja ahdistus.

Täytyy varmaan hakea uutta työtä. Takaisin kevennettyihin hommiin tuskin pääsen, kun ei ole työntekijöitä.

Perjantaina jo päätin, että asialle on tehtävä jotain. Maanantaina olisi tarkoitus hakea sairaslomaa. Saakohan työterveyshuollosta edes sellaista? Ei varmaan saa sairaslomalta palkkaakaan? Pitäisikö vaan mennä töihin ja toivoa, että olisi parempi päivä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla