Sikafarmarin vaimo vastailee täällä kysymyksiin....
Kommentit (11)
Eikä johdu siitä, ettäkö olisin tottunut, koska muistan kyllä alkuaikoina kun tapasin häntä muualla, niin en todellakaan olis ammattia arvannut vaikka herkkänenäinen olenkin.
ja vuoden ympäriinsä sikaa ihan kinkkuna...... :D Ja omaa sikaa tottakai
Eipä juuri sitkeää mautonta nautaa pöydässä näy;)
Lyhyen elämänsä ajan siis. Onko virikkeitä? Kuivikkeita? Eikö tunnu pahalta kasvattaa älyltään koiran veroista eläintä vain lihaksi?
Eikä minulla ole mitään muita tunteita niitä kohtaan paitsi tulonlähteenä ja elinkeinona.
ihan " normaalilla" tavallako ne lisääntyy?
Mutta kyllä ne kaikki nykyään keinosiemennetään niin lehmät kuin koiratkin joten eiköhän siatkin......
Ajatteletko naapureita, kun/jos ajatte paskaa pelloille?
Voisitko tehdä niin esim. ylioppilaspäivänä?
Yleisinä juhlapäivinä ei tietenkään koskaan. Ja sellaisille naapureille ilmoitetaan etukäteen joiden tiedetään suuttuvan jos ulkova kuivuva pyykki alkaa haiskahtamaan... ;)
Olet siis ilmeisesti toisessa työssä kun et sikalassa käy, vai?
Nyt on 2 alle 2v lasta ja enpä usko toimistoon enää haluavani. Sitäpaitsi on tarkoitus olla kotona odottamasassa pieniä koululaisia kotona koulupäivän jälkeen joten työhönpalaamiseen kulunee vielä aikaa........
Sitten jos/kun joskun jotain alan tehdä niin tatusti jotain josta todella pidän. EHkäpä koulutuksen kautta...... tai voisi vaihtoehtona olla porsastuotantokin joten siinä olis hommia minulle.
Tuttavani miesystävä oli sikafarmari...eikä tuttavani suostunut navettaan HAJUN takia( raha haisee).
Miten saat SEN hajun pois- vai käytkö ylipäätänsä itse sikalassa?