Lue keskustelun säännöt.
Miksi vihloo häpyluuta?
24.11.2006 |
Tai no en nyt ole edes varma että vihlooko se häpyluuta vai mitä luuta vaiko luuta ollenkaan. Vihloo siis tuonne alas ja kovaa! Enemmän liikkeessä, mutta kun makuullaan taikka istuallaan on ja liikutta jalkoja niin vihloo myös sillon kovaa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en tiedä millä rv:llä olet tai muutakaan sinusta, mutta vaiva on tuttu täälläkin. Itse odotan toista lasta melko pienellä ikäerolla esikoiseen (1v5kk). Samat vaivat olivat esikoistakin odottaessa, mutta tässä raskaudessa paljon aikaisemmin aloivat. Vihlominen johtuu mielestäni siitä että vauva alkaa jo painaa alaspäin ja paikat alkavat jo löystyä. Mitään haittaa tästä ei siis vauvalle ole. Ja ainakin minun kohdallani nättää taas siltä että tämä vain pahenee loppua kohti. Lisäksi muut " mukavat" säryt ja kolotukset. Kuulin jostain että liikunta auttaa, mutta minulla se menee niin että mitä enemmän liikkuu sitä pahempaa on. Jos nukkuminen on hankalaa kannattaa ottaa tyyny tai pari avuksi. Kokeile vaikka tyynyä jalkojen välissä, jos nukut kyljelleen, niin lonkat saa pareemman asennon.
Tipy+ipana 1v2kk+papuliini rv 29+1