Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu

Vierailija
16.03.2023 |

Kertokaa miltä se heppi oikeasti tuntuu siellä p...ssa,onko niin että kun on kerran saanut niin on saatava lisää...? Voiko sitä sanoin kuvailla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että aika samalta tuntuu kuin peniksestä hierominen tuntuu miehestä. Tai kun klitoriksen kärjessähän on samallalailla erogeenisiä hermoja kuin terskassa (paitsi että klitoriksen kärjessä paljon enemmän, mut tiiviimmin ja osa kosketuksista menee helpommin ohi) niin mies varmaan voi aika hyvin kuvitella miltä sen nappulan koskeminen ja käsittely tuntuu. Niin vapinan sisällä tuntuu osittain samalta, mutta enemmän niinkuin ihon läpi. Siis hyvältä. Tietty kiihottuneena kun sen koko klitoriksen piilossa olevat osat on enemmän niinku aktivoituneet niin paljon selvemmin ja herkemmin. Siis kyllä se tuntuu siltä että haluaa lisää kovempaa, nopeammin jne.

Vierailija
2/2 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että aika samalta tuntuu kuin peniksestä hierominen tuntuu miehestä. Tai kun klitoriksen kärjessähän on samallalailla erogeenisiä hermoja kuin terskassa (paitsi että klitoriksen kärjessä paljon enemmän, mut tiiviimmin ja osa kosketuksista menee helpommin ohi) niin mies varmaan voi aika hyvin kuvitella miltä sen nappulan koskeminen ja käsittely tuntuu. Niin vapinan sisällä tuntuu osittain samalta, mutta enemmän niinkuin ihon läpi. Siis hyvältä. Tietty kiihottuneena kun sen koko klitoriksen piilossa olevat osat on enemmän niinku aktivoituneet niin paljon selvemmin ja herkemmin. Siis kyllä se tuntuu siltä että haluaa lisää kovempaa, nopeammin jne.

Kiitos, asiallinen kuvaus ja oikeasti yritettu, sekä varmasti onnistuttukin, kuvaamaan naisen kannalta. Tuo vahvisti tähän asti syntynyttä mielikuvaa naisesta näin miehenä.  Jollain tavalla meidän miesten pitää yrittää hahmottaa miltä naisesta tuntuu, että osaa rakkainpansa tuntemuksia aistia, oppii hänen hipaisukytkimiään käyttämään ja oikealla hetkellä tajuaa antaa mennä myös sopivasti rajummin. Rakkauden korkeakoulusta kun ei valmistu ikinä. 

Erityiskiitos tuosta asiasta, että samoin kuin miehellä, aktivoituminen/paisuminen on avainasia, niin sitä se on naisellakin. Ihan samalla tavalla siinäkin mielessä, että se toisen osapuolen aktivoituminen on olennaista molemmille. Itsekin laukean hyvin herkästi, kun vaimon jalkoväli on pingottunut turpeammaksi "putkeksi," jonka seinämien muodot ja värinät tuntuvat omassa hellimessäni niin järjettömän hyvältä. Kun taas sellaisena hetkenä, jolloin vaimo ei vaikka väsymyksen takia jaksa itse fyysisesti syttyä, mutta haluaa hellän, läheisen hetken, niin lähellä kuin kaksi ihmistä ylipäätään toisiaan olla ja samalla täyttää minulle miehenä toisella tavalla kerääntyneen tarpeen - niin saatankin yllättäen olla iän myötä ongelmissa, meinaa mennä väkisin jyystämisen puolelle ja joskus jopa olemme saattaneet homman loppuun käsin.

Nuorena parina se sama hurmioitunut huokaisu tai älähdys, joka kertoo juuri tuosta kuvaamastasi tunteesta varsinkin sisään työntymisen hetkellä, kuului monesti sillä siunaamalla, kun vaatteet oli kuin hengen hädässä saatu pois välistä ja oli vain iho ihoa, toinen ihminen toistaan vasten ja luonto veti vastustamattomalla intohimolla minut häneen ja hänet ympärilleni, ja rakkaimpani kädet puristivat minut tiedostamattomasti niin tiukasti itseään vasten kuin voimia riitti; hartioista, selästä, lantiosta, silloin urheilevan nuorukaisen pakaroista... Mutta ihan sama yhdeksi sulamisen tunne, sama hurma ja intohimo, yhä meidät valtaa, kun nuoruuden toisenlainen palo on muuttunut pitkän parisuhteen myötä toisen ihmisen jokaisen sentin, millin, tuntemiseksi ja kärsivälliseksi, turvalliseksi nautinnon matkaksi huipulle. 

Yhä vielä, kun on henkisesti valmis ja fyysisesti minä olen taas satojen/tuhansien kertojen jälkeen taas kova, kostea pisara on rakkauden huipentuman odotuksesta ilmestynyt tykyttävän ruumiinosani päähän ja vaimon terälehdet ovat auenneet vastaanottaviksi, mesi tulvahtanut, klitoris on turvonnut sisäisiä osiaan myöten ihan kuten minäkin, sama ensimmäisen sisään työntymisen elämää suurempi hetki vie meidät molemmat mukanaan. Äsken lukemani kuvaus sai minut vielä paremmin ymmärtämään, miten tuo maaginen henkinen ja fyysinen tunne huipentuu juuri sillä hetkellä, kun kovaksi pingottunut terskan reuna painautuu samalla tavalla pingottuneen klitoriksen haarojen läpi. Se hetki on enemmän kuin lupaus - se on tieto. Sinä olet minun, minä sinun. Sen hetken jälkeen ei ole minusta enää vain yksi ruumiinosa rakkaimmassani, vaan sitä kautta hän ympäröi minut kokonaan ja sama tunne syntyy myös toisin päin. Näin olen ymmärtänyt vaimoni kautta. Tämä "täydellinen hurmio" ei toteudu aina, joka kerta, mutta kun se toteutuu tarpeeksi usein, muodostuu jokaisen rakastelukerran ja hellän hetken kautta kaunis elämänkaari noiden täydellisyyden hetkien välillä. Siksi kannattaa kysyä, kuten keskustelun aloittajan. Kannattaa opetella toista ihmistä, kannattaa oppia, kannattaa ymmärtää ja tietää, kannattaa rakastaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä