Kata Kärkkäisen elämäkerta on ilmestynyt. Kiinnostaako?
Itseäni kyllä kiinnostaa. Olen lukenut ensimmäiset 50 sivua ja täytyy sanoa, että harvalla on yhtä mielenkiintoinen ja vauhdikas elämä kuin Katalla.
Kommentit (28)
Ei kiinnosta. Aikoinaan bannasin Kata Kärkkäisen, koska en tykännyt hänen ideologistaan.
Eikös kaikki ole jo kerrottu iltapäivä- ym. lehdissä vuosien mittaan.
En ole kiinnostunut elämäkerroista, olen varmaan liian itseriittoinen.
Tilasin kirjastosta, oon aina tykännyt Katasta ja pyörittiin samoissa piireissä Stadissa aikoinaan. Kaikkea hyvää upealle Katalle! Hän on vielä kauniimpi kuin nuorena.
Onko hän tehnyt jotain merkittävää?
Kata on aina ollut rehellinen ja suora asioista.
Ei ole liioittelijan tai valehtelijan vikaa.
Ei kiinnosta. Kiinnosti paljon mammoja kiinnostaa, siksi avasin ketjun
Vierailija kirjoitti:
Onko hän tehnyt jotain merkittävää?
Juuri niin!
Aloitin kuuntelemaan sitä eilen Bookbeatin kautta ja en jaksanut, se oli ihan outo. Oli siinä jotain ihan kuunneltavaakin, kuten Katan talon kunnostaminen ja vammaisen lapsen raskauden keskeyttäminen, mutta sitten se meni taas ihan omituiseksi unien näkemiseksi ja taitelijahörhöilyksi.
N48
Vierailija kirjoitti:
Aloitin kuuntelemaan sitä eilen Bookbeatin kautta ja en jaksanut, se oli ihan outo. Oli siinä jotain ihan kuunneltavaakin, kuten Katan talon kunnostaminen ja vammaisen lapsen raskauden keskeyttäminen, mutta sitten se meni taas ihan omituiseksi unien näkemiseksi ja taitelijahörhöilyksi.
N48
Samoja juttuja. Kata on saman ikäinen kuin itsekin ja seurasin häntä aikoinaan hieman, mutta tuon kirjan jätin kesken noin 16% kohdalla.
En ymmärtänyt mikä oli äskeisen Viimeisen sanan pointti. Siis tärkeä aihe häirintä yms. toki on mutta jotenkin tosi hajanainen, kuin punainen lanka olisi puuttunut kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kaikki ole jo kerrottu iltapäivä- ym. lehdissä vuosien mittaan.
Tuntuu tilitelleen vähän väliä, en tosin ole otsikoita pitemmälle lukenut.
Playboy-kuvat kiinnostaa edelleen! Oli hyvä runko Katalla 🤗
No minua kyllä hiukan kiinnostaisi ymmärtää minkälaisen elämänkulullisen ja psyykkisen kehityksen ja tapahtumaketjun seurauksena Kata rupesi lesboilemaan, mitkä hänen motiivinsa olivat ja mitä hän silloin ajatteli.
Periaateessa pitäis lukea.