Loukkaannutko, jos joku peruu kaksi kertaa tapaamisen, vaikka on sanonut, että haluaa tavata?
Ei itse kuitenkaan ehdota tapaamista, joten tuskin haluaa nähdä.
Kommentit (8)
En loukkaantuisi. Olettaisin siihen olevan jokin syy. Toisaalta toisella on vapaa valinta olla tapaamatta. Kysyisin suoraan nähdäänkö joskus vai ei milloinkaan tai en kysyisi enkä ottaisi enää itse yhteyttä, jos tyyppi olisi sellainen, että ei haittaa vaikka ei nähdä.
Pysyisin erossa. Ei halua tavata. Kunhan vain puhuu lämpimikseen.
Ehdottomasti loukkaantuisin ja koko juttu tyssäisi siihen, ilmoittaisin suoraan, että ei tarvitse enää ottaa yhteyttä, helppoa!
Jep, pysyisin passiivisena ja erossa. Mulle kävi noin ihanan miehen kanssa, että hän ehdotti tapaamista ja perui viime tinkaan, sitten taas ehdotti tapaamista ja perui. Meni maku koko tyypistä ja nyt se huutelee välillä perään. Ei kiinnosta enää.
Vähän riippuu tilanteesta. Nyt on kaikki mahdolliset taudit liikkeellä ja vanhemmilla on lapset vuorotellen kipeänä. Jos kyse tästä, niin ymmärtäisin.
Jos taas kyse olisi jostain lapsettomasta tapailusäädöstä, niin unohtaisin. En vaan vastaisi enääm
Jos on aikuinen ja haluaa tavata, niin kysy suoraan, miksi hän ei osaa lukea sujuvasti.
Voit tietysti auttaa häntä tavaamisessa.
Loukkaantuisin, ellei olisi joku ihan tosi tosi hyvä syy.