Loma ja norovirus
Taas meni loma pilalle. Miten voi jaksaa palata parin päivän päästä arkeen, kun koko loma on mennyt oksennusta siivotessa. Jokainen perheestä sairastunut vuorotellen. Kaikki suunnitelmat peruttu. Fb ja ig "viihdyttää" kavereiden matkakuvilla. Itkettää.
Kommentit (7)
Älä kattele niitä muiden hehkutuksia/kuvia 🤷🏻
Mulla on loma. Olen terve, mutta en ole jaksanut matkustaa tai edes ajatella matkustamista. Kaveri päivittää päiväntasaajan tuolta puolen jatkuvasti matkakuvilla. Minusta on kiva nähdä, mitä kaikkea hän touhunnut. Ehkäpä nuo kaverisi ei ole oikeasti kavereitasi? Miksi muuten sinua itkettäisi?
Itse kun olin norossa niin ei puhettakaan, että olisi jaksanut netissä roikkua, hirveä tauti. Oksentaminen alkoi illalla klo18 aikaan ja sitä jatkui 20-45min välein seuraavat 14h (makasin olohuone&pikkuwc-akselilla lattialla) viimeiset 6h toivoin, että kuolo korjaisi, koska ainoa mitä tuli ulos oli sappineste ja sen jämiä, se.maku on aivan silmittömän paha🤢🤮.
Ja sitten, kun tuo oksentaminen loppui niin löysä p aska-vaihe kesti monta päivää ja olo oli kuin jyrän ja junan alle jääneellä selkä,-hartia-ja vatsa+kylkilihakset hakattuna.
Tätä muistellessa onkin ihanaa olla jatkuvassa lähikontaktityössä pöpöjä kantaviin..
Vierailija kirjoitti:
Mulla on loma. Olen terve, mutta en ole jaksanut matkustaa tai edes ajatella matkustamista. Kaveri päivittää päiväntasaajan tuolta puolen jatkuvasti matkakuvilla. Minusta on kiva nähdä, mitä kaikkea hän touhunnut. Ehkäpä nuo kaverisi ei ole oikeasti kavereitasi? Miksi muuten sinua itkettäisi?
No koska jouduttiin perumaan omat reissut. Töissä kädessä ei pysty matkustamaan, viikonloppu on liian lyhyt ehtiä esim pohjoiseen laskettelemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olin norossa niin ei puhettakaan, että olisi jaksanut netissä roikkua, hirveä tauti. Oksentaminen alkoi illalla klo18 aikaan ja sitä jatkui 20-45min välein seuraavat 14h (makasin olohuone&pikkuwc-akselilla lattialla) viimeiset 6h toivoin, että kuolo korjaisi, koska ainoa mitä tuli ulos oli sappineste ja sen jämiä, se.maku on aivan silmittömän paha🤢🤮.
Ja sitten, kun tuo oksentaminen loppui niin löysä p aska-vaihe kesti monta päivää ja olo oli kuin jyrän ja junan alle jääneellä selkä,-hartia-ja vatsa+kylkilihakset hakattuna.Tätä muistellessa onkin ihanaa olla jatkuvassa lähikontaktityössä pöpöjä kantaviin..
Täällä itse jo terveenä ja seuraavat aloittaneet parin päivän välein. Kauhea tauti. Ap.
I feel you. Sama täällä, lapset sairastaneet koko ***** viikon.