Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttömäinen mies - mitä mieltä?

Vierailija
06.03.2023 |

Mitä ajatuksia herättää tyttömäinen, verrattain ujo mies? Ohessa tyttömäisen tuottamaa tekstiä.

"Olen 31-vuotias yksinäinen miespuolinen henkilö Helsingistä, joskaan en oikein osaa ajatella itseäni jo kolmekymppisenä, ja ulkonäköni perusteella minua luullaankin usein noin viidestä viiteentoista vuotta nuoremmaksi. Yleisesti ottaen tulen kuitenkin toimeen monenikäisten ihmisten kanssa. Perusluonteeltani olen rauhallinen, ystävällinen, huumorintajuinen sekä joissakin asioissa ehkä hieman tyttömäinenkin. Kasvokkain tavattaessa olen todennäköisesti myös ujo ainakin aluksi."

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika nuorelta vaikuttaa nainen voisi epäillä mahtuuko edes kahta sormea häneen

Vierailija
2/10 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii 40-60-vuotiasta isokokoista, karvaista karjua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue. Taidat olla kiusaaja.

Vierailija
4/10 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsii 40-60-vuotiasta isokokoista, karvaista karjua?

Tyttömäinen toivoo mielellään naispuolisia kavereita ikähaarukasta 16-26, mutta ei se niin tarkkaa kuulemma ole.

Vierailija
5/10 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää tyttömäiset miehet.

Vierailija
6/10 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs minä? oon poikamainen, en oo mitenkään rauhallinen tyyppi, en tiiä oonko ystävällinen en taia olla kohtelen kaikkia samoin, mulla oo mitää järkevää huumoritajua, en tyttösyydestä tiiä mut jotkut sellasta poikamaista charmia musta löytää. kasvokkain tavattaessa mää mitää kuuta al kattelee

Vierailija
7/10 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua viehättää tyttömäiset miehet.

voitko kertoa tosta kuviosta lisää

Vierailija
8/10 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyit ajatuksia mun ajatukseen tuli että monen ikäisten kanssa toimeentuleva ei välttämättä tuu toimeen kaiken kaltasten ihmisten kanssa mä luulen eli tulee vaan valikoitujen ihmisten kanssa toimeen mistä lie syistä

Vierailija
9/10 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin feministinä nyt puutun tähän, että jos ei määriteltäisi miesten ja naisten ominaisuuksia sukupuolen mukaan, että naiset on rauhallisia ja ystävällisiä, sosiaalisesti lahjakkaampia ja parempia, sivistyneitä ym ja miestyypilliset piirteet on ÄO 10 omaava raiskarihullu joka tuhoaa kaiken ympäriltään ja pitäisi lopettaa saunan takana niskalaukauksella. Miehilläkin voi olla normaalin ihmisen ominaisuuksia.

Vierailija
10/10 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin feministinä nyt puutun tähän, että jos ei määriteltäisi miesten ja naisten ominaisuuksia sukupuolen mukaan, että naiset on rauhallisia ja ystävällisiä, sosiaalisesti lahjakkaampia ja parempia, sivistyneitä ym ja miestyypilliset piirteet on ÄO 10 omaava raiskarihullu joka tuhoaa kaiken ympäriltään ja pitäisi lopettaa saunan takana niskalaukauksella. Miehilläkin voi olla normaalin ihmisen ominaisuuksia.

woooooord :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme